- Plný úvazek
O nás
Díky našim zaměstnancům jsme úspěšní v tom, co děláme. Hledáte-li zaměstnání stabilní české společnosti, HGS nabízíme volné pracovní místo koordinátora agenturního zaměstnání. Již 25 let rosteme s našimi klienty a zaměstnanci, nabízíme férové podmínky, zaměstnanecké benefity, nebo třeba flexibilní pracovní dobu. Kariérní růst u nás není pouze fráze.
Pojďte pracovat pro českou firmu s rodinnými kořeny!
Náplň práce:
- řízení a koordinace pracovních procesů agenturního zaměstnávání,
- správa a péče o předělené zaměstnance na konkrétním pracovišti,
- akvizice nových zákazníků,
- podílení se na náboru nových pracovníků pro zakázky,
- vedení personální evidence na svěřených zakázkách (evidence docházky, výkazy, práce, příprava podkladů pro zpracování mezd), fakturace směrem k zákazníkovi,
- hodnocení zaměstnanců,
- řízení nákladů a výnosů v rámci svěřených zakázek.
Co od Vás očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání,
- zkušenosti v oboru agenturního zaměstnávání výhodou,
- ochota cestovat po svěřené oblasti,
- znalost pracovněprávních předpisů, zákoníku práce, zákona o zaměstnanosti,
- časovou flexibilitu,
- výborné uživatelské znalosti MS Office (Word, Excel, Outlook),
- výborné organizační a komunikační dovednosti,
- ochotu učit se a rozvíjet se,
- řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič.
Co Vám můžeme nabídnout:
- dlouhodobé a stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr,
- odpovídající finanční ohodnocení základní mzda + variabilní složka mzdy,
- roční bonusy,
- 20 dní dovolené, 5 sickdays,
- notebook, mobilní telefon,
- služební auto i k soukromému užití,
- firemní výrobky za nákupní cenu,
- věrnostní odměny,
- příjemné pracovní zázemí a přátelský kolektiv,
- pravidelná školení k příležitosti rozvoje,
- práce v kanceláři i terénu,
- firemní akce.



