- 200 000 Kč
- Plný úvazek

Nástup možný ihned. Životopisy zasílejte na email: e-mail přes zobrazit tel. číslo
, kontaktní osoba Bc. Gabriela Bartáková, tel.Společnost Aledo je expertem na bezpečnost práce v průmyslu a průmyslovou identifikaci s 10letou praxí v oboru. Se společností Aledo s.r.o. se úzce váže dceřiná vývojová firma ALIS Tech, jež se zabývá vývojem anti-kolizních systémů do průmyslu. Zákaznické portfolio firmy tvoří společnosti jako např. Unipetrol, Continental (Barum), ABB a další.
Hledáme energetického člověka s vášní pro obchodní činnost, který se orientuje ve světě průmyslových firem. Nelpíme na číslovce, která popisuje délku zkušeností ani na získaných vysokoškolských titulech. Mnohem více nám záleží na tom, aby náš nový kolega nebo kolegyně měl/a tah na branku, výborné prezentační schopnosti a nezalekl/a se velkých firem, do kterých se bude umět dostat.
Portfolio firmy je složeno z inovativních řešení pro bezpečnost práce. Těmito řešeními jsou anti-kolizní systémy na manipulační techniku a chodce a LED světelné značení, které představuje doplňkovou a efektivní variantu klasického průmyslového značení.
Náplň práce: vyhledávání nových obchodních zakázek po celé ČR, rozvoj a péče o stávající zákazníky, samostatné plánování a rozvoj vlastních obchodních aktivit, vyhledávání nových obchodních příležitostí, administrativní práce v kanceláři (Prostějov) + homeoffice, osobní schůzky v provozech, zpracování obchodních nabídek, monitorování konkurence, mapování trhu, příprava reportů.
Požadujeme: min. středoškolské vzdělání, praxe v průmyslovém oboru v sektoru bezpečnosti výhodou, výborné komunikační a prezentační schopnosti, velmi dobré prodejní dovednosti, obchodní myšlení a samostatnost při práci v terénu, proaktivní přístup, orientace na cíl, flexibilita, ochotu a schopnost se učit novým věcem, řidičský průkaz sk. B, dobrá znalost práce s PC a MS Office.
Nabízíme: atraktivní mzdové podmínky formou provizí a fixní mzdy, zajímavou a zodpovědnou práci na hlavní pracovní poměr, přátelské pracovní prostředí, možnost osobního i profesního rozvoje, služební vůz i k soukromým účelům, mobilní telefon, notebook
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?