- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
KO: Bendová Helena, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Úplné znění výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách www.kravare.cz.
Druh práce: referent/ka Odboru výstavby, územního plánování a životního prostředí
Předpokládaný nástup: ihned, po ukončení výběrového řízení nebo dohodou
Platové zařazení: 10. platová třída, (rozpětí 23 390 Kč – 34 370 Kč) platový stupeň podle
délky uznané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech
zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
Pracovní úvazek: 40 hodin týdně
Doba trvání pracovního poměru: na dobu určitou, zástup za mateřskou a rodičovskou
dovolenou
Místo výkonu práce: Městský úřad Kravaře, Odbor výstavby, ÚP a životního prostředí
Bonusy zaměstnavatele: možnost přiznání osobního příplatku, stravenkový paušál, příspěvek
na penzijní připojištění, 25 dní dovolené, 2 dny indispozičního volna
Charakteristika vykonávané práce:
274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých
zákonů (zákon o vodovodech a kanalizacích)
Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a
o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
Jiné požadavky:
Písemnou přihlášku a výše uvedené materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně
na podatelnu městského úřadu nejpozději do 14. srpna 2023 do 14:00 hodin na
adresu:
Město Kravaře
Náměstí 43
747 21 Kravaře
Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové řízení č.j. MUKR 12563/2023 – referent/-ka Odboru výstavby, územníhoplánování a životního prostředí " a vlevo nahoře Vaše jméno, příjmení a bydliště.
K výběrovému řízení (ústnímu pohovoru) budou pozvání uchazeči, kteří splňují požadované
podmínky ve vyhlášeném výběrovém řízení. Tito uchazeči budou vyzváni telefonicky nebo emailem k účasti v dalším kole s upřesněním data konání a časovým harmonogramem.
Vyhlašovatel si vymezuje právo uspořádat více kolové výběrové řízení spočívající např.
v testu zdatnosti práce na PC, případně testu znalostí spojených s nabízenou pozicí apod.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?