- 36 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Hlavní náplň činnosti:
činnosti spojené se sestavováním rozpočtu KrP v Jihlavě
zpracování měsíčních, čtvrtletních a ročních účetních závěrek KrP v Jihlavě
zpracování a předání účetních sestav na GŘ ÚP ČR resp. na MPSV
v rámci finanční kontroly dozorování všech příjmů a výdajů
práce na procesech spojených s Integrovaným IS Státní pokladny (rezervace apod.)
platební a zúčtovací styk s ČNB přes ABO-K
Kvalifikační a další požadavky:
vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program
znalost účetnictví, praxe v ekonomických činnostech, znalost EKIS SAP
výborná znalost práce na PC, zejména MS Office
odpovědnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
profesionální vystupování, odolnost proti zátěži
přesnost, rychlost, vstřícnost, schopnost rychle se učit
občanská bezúhonnost, svéprávnost, zdravotní způsobilost
Pracovní podmínky:
platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
pružná pracovní doba – plný úvazek
předpokládaný nástup od 1. června 2023
pracovní poměr na dobu neurčitou, se zkušební dobou 3 měsíce
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopií dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 19. dubna 2023 na e-mailovou adresu: e-mail přes
nebo písemně na adresu: Úřad práce České republiky, Kontaktní pracoviště Jihlava, Brtnická 2531/21, 586 01 Jihlava.Nedoložení výše uvedených dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?