- 65 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
1. Odborný/vrchní referent – referent ICT v Oddělení ICT Odboru kancelář krajské pobočky Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem, se služebním působištěm v Ústí nad Labem a Děčíně, ID 11009631.
Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby
28 Informační a komunikační technologie
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
Instalace operačních systémů a aplikace dle platných pravidel, která jsou definována řídícími akty Úřadu práce ČR. Distribuce výpočetní techniky zaměstnancům, následné zajištění ekologické likvidace dle vnitřních předpisů Úřadu práce ČR. Zajišťování servisních oprav výpočetní techniky. Zajišťování spotřebního materiálu k tiskovým zařízením a sledování spotřeby. Řešení podpory uživatelů, jejich požadavků v HelpDesku a pomoc s certifikáty, vedení seznamu přidělených tokenů.
2. Údaje o složkách platu
Zveřejnění uvedených údajů o složkách platu nepředstavuje veřejný příslib.
Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy.
2.1 Platový tarif
Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 21 710 Kč do 31 820 Kč.
Státní zaměstnanec se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jejího zápočtu podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „nařízení vlády č. 304/2014 Sb.).
2.2 Osobní příplatek
Rozpětí od 1 591 Kč do 4 773 Kč, z nichž nižší částka činí 5 % a vyšší 15 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě stanovené pro služební místo.
Osobní příplatek je nenároková složka platu.
2.3 Odměny
Státnímu zaměstnanci, který splnil mimořádné nebo zvlášť významné služební úkoly nebo který dobrovolně převzal splnění naléhavých služebních úkolů za nepřítomného státního zaměstnance, lze poskytnout odměnu.
3. Údaje o podmínkách výkonu služby
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. dubna 2023.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3–2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen "žádost“) podané ve lhůtě do 15. února 2023, tj. v této lhůtě
" doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Dvořákova 1609/18, 400 21 Ústí nad Labem,
" podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
" podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu e-mail přes , nebo
" podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID 6sbzpx5.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/13326–78099813“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Více informací: www.uradprace.cz/web/cz/-/odborny-vrchni-referent-referent-ict-krp-usti-nad-labem-15–02–2023

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.