- 30 000 – 34 999 Kč
- Plný úvazek
Co u nás budete dělat: koordinovat nákupy laboratorních potřeb, chemikálií, přístrojů do laboratoře včetně kompletní přípravy podkladů pro zpracování výběrových řízení, realizovaných ve spolupráci s útvarem veřejných zakázek JU, následně zajišťovat realizaci nákupů včetně dokončení dodávky (protokoly, faktura); samostatně zajišťovat objednávky prostřednictvím DNS (dynamický nákupní systém); aktualizovat a optimalizovat metodiku pro zadávání objednávek; vyřizovat případné reklamace v provedených nákupech; analyzovat a evidovat realizované nákupy; vykonávat administrativní činnosti ekonomického oddělení– zakládání nových zakázek, zakládání rozpočtů ekonomického oddělení fakulty, tvorba objednávek; samostatně vykonávat platby fakultní kartou dle platných vnitřních předpisů JU; objednávat a evidovat spotřeby denaturovaného lihu fakulty; spolupracovat a jednat se zaměstnanci v rámci celé fakulty (včetně dalších oddělení- např. v oblastech majetku).
Rádi se potkáme s člověkem, který: má minimálně středoškolské vzdělání (ekonomické zaměření výhodou); má základní přehled o laboratorním materiálu (spotřební materiál, chemikálie); ovládá anglický jazyk; má velmi dobré organizační schopnosti; je schopný týmové spolupráce, má aktivní a proklientský přístup; je zodpovědný, pečlivý a spolehlivý.
Na co se u nás můžete těšit: pracovní úvazek 100 %, dohodou lze mít i zkrácený úvazek; smlouvu na dobu určitou (1 rok), s možností prodloužení na dobu neurčitou; nástup možný ihned nebo dle dohody; odpovídající finanční ohodnocení, možnost výkonnostních prémií a odměn; práci v příjemném kolektivu ekonomického úseku; 5 týdnů dovolené; příspěvek na stravování, zvýhodněné mobilní volání, možnost využít univerzitní školku; profesní rozvoj, jazykové a zaměstnanecké kurzy; Microsoft Office zdarma do soukromých zařízení.
Písemné přihlášky (životopis a motivační dopis) posílejte elektronicky na e-mail přes do 30.9. 2022.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.