- 38 000 – 63 000 Kč
- Plný úvazek
Co u nás budete dělat: koordinovat nákupy laboratorních potřeb, chemikálií, přístrojů do laboratoře včetně kompletní přípravy podkladů pro zpracování výběrových řízení, realizovaných ve spolupráci s útvarem veřejných zakázek JU, následně zajišťovat realizaci nákupů včetně dokončení dodávky (protokoly, faktura); samostatně zajišťovat objednávky prostřednictvím DNS (dynamický nákupní systém); aktualizovat a optimalizovat metodiku pro zadávání objednávek; vyřizovat případné reklamace v provedených nákupech; analyzovat a evidovat realizované nákupy; vykonávat administrativní činnosti ekonomického oddělení– zakládání nových zakázek, zakládání rozpočtů ekonomického oddělení fakulty, tvorba objednávek; samostatně vykonávat platby fakultní kartou dle platných vnitřních předpisů JU; objednávat a evidovat spotřeby denaturovaného lihu fakulty; spolupracovat a jednat se zaměstnanci v rámci celé fakulty (včetně dalších oddělení- např. v oblastech majetku).
Rádi se potkáme s člověkem, který: má minimálně středoškolské vzdělání (ekonomické zaměření výhodou); má základní přehled o laboratorním materiálu (spotřební materiál, chemikálie); ovládá anglický jazyk; má velmi dobré organizační schopnosti; je schopný týmové spolupráce, má aktivní a proklientský přístup; je zodpovědný, pečlivý a spolehlivý.
Na co se u nás můžete těšit: pracovní úvazek 100 %, dohodou lze mít i zkrácený úvazek; smlouvu na dobu určitou (1 rok), s možností prodloužení na dobu neurčitou; nástup možný ihned nebo dle dohody; odpovídající finanční ohodnocení, možnost výkonnostních prémií a odměn; práci v příjemném kolektivu ekonomického úseku; 5 týdnů dovolené; příspěvek na stravování, zvýhodněné mobilní volání, možnost využít univerzitní školku; profesní rozvoj, jazykové a zaměstnanecké kurzy; Microsoft Office zdarma do soukromých zařízení.
Písemné přihlášky (životopis a motivační dopis) posílejte elektronicky na e-mail přes do 30.9. 2022.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.