- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Co u nás budete dělat: koordinovat nákupy laboratorních potřeb, chemikálií, přístrojů do laboratoře včetně kompletní přípravy podkladů pro zpracování výběrových řízení, realizovaných ve spolupráci s útvarem veřejných zakázek JU, následně zajišťovat realizaci nákupů včetně dokončení dodávky (protokoly, faktura); samostatně zajišťovat objednávky prostřednictvím DNS (dynamický nákupní systém); aktualizovat a optimalizovat metodiku pro zadávání objednávek; vyřizovat případné reklamace v provedených nákupech; analyzovat a evidovat realizované nákupy; vykonávat administrativní činnosti ekonomického oddělení– zakládání nových zakázek, zakládání rozpočtů ekonomického oddělení fakulty, tvorba objednávek; samostatně vykonávat platby fakultní kartou dle platných vnitřních předpisů JU; objednávat a evidovat spotřeby denaturovaného lihu fakulty; spolupracovat a jednat se zaměstnanci v rámci celé fakulty (včetně dalších oddělení- např. v oblastech majetku).
Rádi se potkáme s člověkem, který: má minimálně středoškolské vzdělání (ekonomické zaměření výhodou); má základní přehled o laboratorním materiálu (spotřební materiál, chemikálie); ovládá anglický jazyk; má velmi dobré organizační schopnosti; je schopný týmové spolupráce, má aktivní a proklientský přístup; je zodpovědný, pečlivý a spolehlivý.
Na co se u nás můžete těšit: pracovní úvazek 100 %, dohodou lze mít i zkrácený úvazek; smlouvu na dobu určitou (1 rok), s možností prodloužení na dobu neurčitou; nástup možný ihned nebo dle dohody; odpovídající finanční ohodnocení, možnost výkonnostních prémií a odměn; práci v příjemném kolektivu ekonomického úseku; 5 týdnů dovolené; příspěvek na stravování, zvýhodněné mobilní volání, možnost využít univerzitní školku; profesní rozvoj, jazykové a zaměstnanecké kurzy; Microsoft Office zdarma do soukromých zařízení.
Písemné přihlášky (životopis a motivační dopis) posílejte elektronicky na e-mail přes do 30.9. 2022.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?