- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Místo výkonu práce: Chrudim
NÁPLŇ PRÁCE: tvorba kalkulací a rozpočtů včetně jejich průběžné aktualizace, zpracování statistik, zajištění podkladů k zajištění financování organizace, zajištění podkladů k žádostem o dotace, zajištění podkladů k vyúčtování dotací, dobrá znalost účetních, mzdových a personálních dat v programu POHODA, řízení a koordinace mzdové účetní a účetní
POŽADAVKY: výborná znalost práce v EXCELU, znalost účetnictví, znalost zpracovávání účetních dat, rozpočtů, kalkulací, statistik, ekonomických podkladů pro dotace a jejich vyúčtování, spolehlivost, samostatnost, uživatelská práce na PC, trestní bezúhonnost, znalost účetního programu POHODA výhodou, praxe v neziskových organizacích poskytující sociální služby velkou výhodou, dobré komunikační dovednosti, schopnost otevřené komunikace, ochotu učit se novým věcem
Osobnostní předpoklady: schopnost týmové i individuální práce, vlastní proaktivita a tvořivý přístup, ztotožnění s posláním Charity
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: zázemí významného poskytovatele sociálních a zdravotních služeb, 5 týdnů dovolené, služební mobilní telefon a notebook i pro soukromé účely, stravenky ve formě stravenkového paušálu, v případě spojení pozice hlavního ekonoma a vedoucího ekonomického střediska (hlavní ekonom + 2 účetní) služební vůz i pro soukromé účely, nástup dle dohody, možný ihned, nadstandardní vztahy na pracovišti, smysluplnou práci, která má za cíl pomoci druhým lidem
První kontakt učiňte, prosím, na výše uvedené e-mailové adrese.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?