- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro absolventy

Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s tříměsíční zkušební dobou s možností prodloužení.
Nástup od: ihned nebo dle dohody
Pracovní úvazek: úvazek 1,00
Mzda: dle Mzdového předpisu JU, po zapracování možnost výkonnostní prémie.
Pracovní náplň: zpracování podkladů pro sestavení rozpočtu přiděleného úseku, zpracování údajů o rozpočtech v ekonomickém informačním systému, odpovědnost za sledování a kontrolu hospodaření přiděleného úseku, rozpis přidělených prostředků, změnová řízení, komunikace s osobami odpovědnými za hospodaření útvaru, vypořádání příspěvku a dotací přiděleného úseku, kontrola čerpání rozpočtu na účetnictví, rozborová činnost a tvorba reportů, administrativní činnost spojená s přidělenou agendou.
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání ekonomického směru, praxe v oblasti ekonomiky a podnikových financí min. 3 roky, orientace v podvojném účetnictví, orientace v zákoně o DPH, orientace v účetních standardech a postupech pro organizace, které nejsou zřízeny za účelem podnikání výhodou, dobrá uživatelská znalost MS Office (zejména MS Word, MS Excel), znalost anglického jazyka min. na úrovni B1 výhodou, schopnost a ochota pracovního nasazení, pečlivost, koncepční přístup.
Nabízíme: možnost profesního rozvoje, perspektivu zaměstnání, zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování, zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Ekonom/ekonomka“ zašlete na e-mail: e-mail přes do 14. 4. 2023.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?