- 90 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek

Jedná se o zástup za MD a RD (min. 1,5 roku)
Požadujeme – min. SŠ vzdělání s maturitou, znalost podvojného účtování s praxí min. 3 roky (výhodou znalost účetního programu Pohoda), znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Google nástroje), zkušenosti s koordinací/vedením menšího kolektivu, dobré komunikační dovednosti, analytické a logické myšlení, samostatnost, pečlivost, týmový přístup, ochota průběžně se vzdělávat, časová flexibilita.
Náplň práce – kompletní zpracování a vedení účetnictví, vedení a zpracování závazků a pohledávek, vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku a jeho inventarizace, zpracování postupů účtování (účetní osnova, účtování), zpracování DPH, daňových přiznání a ročních zúčtování, sestavení účetní závěrky a zpracování podkladů k rozborům hospodaření, zpracování výkazů pro ČSÚ, evidence OOP, obsluha datové schránky, zpracování směrnic, komunikace s bankou, leasingovou společností, auditorem, daňovým poradcem, orgány státní správy, kontrola mzdové a personální agendy, kontrola provozu ve stravovacích službách, vedení, evidence a objednávky skladových zásob, vedení zaměstnanců, kontrola organizace celoročního plánu směn, přijímání nových zaměstnanců a jejich proškolení, zastupování ředitelky kina v době její nepřítomnosti, zpracování finančních plánů a rozpočtů organizace, porovnání nabídek dodavatelů, spolupráce na organizování kulturních akcí.
9. platová třída – výše dle započitatelné praxe, možnost příplatku za vedení, osobního příplatku a mimořádných složek platu.
Podrobnosti k výběrovému řízení a náležitosti přihlášky – https://www.kinokosmos.cz/o-kine/pracovni-prilezitosti/
Požadované doklady nutno zaslat nejpozději do 30. 6. 2023 na e-mailovou adresu: e-mail přes , do předmětu uvést: „Výběrové řízení – ekonom“.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.