- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jedná se o zástup za MD a RD (min. 1,5 roku)
Požadujeme – min. SŠ vzdělání s maturitou, znalost podvojného účtování s praxí min. 3 roky (výhodou znalost účetního programu Pohoda), znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Google nástroje), zkušenosti s koordinací/vedením menšího kolektivu, dobré komunikační dovednosti, analytické a logické myšlení, samostatnost, pečlivost, týmový přístup, ochota průběžně se vzdělávat, časová flexibilita.
Náplň práce – kompletní zpracování a vedení účetnictví, vedení a zpracování závazků a pohledávek, vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku a jeho inventarizace, zpracování postupů účtování (účetní osnova, účtování), zpracování DPH, daňových přiznání a ročních zúčtování, sestavení účetní závěrky a zpracování podkladů k rozborům hospodaření, zpracování výkazů pro ČSÚ, evidence OOP, obsluha datové schránky, zpracování směrnic, komunikace s bankou, leasingovou společností, auditorem, daňovým poradcem, orgány státní správy, kontrola mzdové a personální agendy, kontrola provozu ve stravovacích službách, vedení, evidence a objednávky skladových zásob, vedení zaměstnanců, kontrola organizace celoročního plánu směn, přijímání nových zaměstnanců a jejich proškolení, zastupování ředitelky kina v době její nepřítomnosti, zpracování finančních plánů a rozpočtů organizace, porovnání nabídek dodavatelů, spolupráce na organizování kulturních akcí.
9. platová třída – výše dle započitatelné praxe, možnost příplatku za vedení, osobního příplatku a mimořádných složek platu.
Podrobnosti k výběrovému řízení a náležitosti přihlášky – https://www.kinokosmos.cz/o-kine/pracovni-prilezitosti/
Požadované doklady nutno zaslat nejpozději do 30. 6. 2023 na e-mailovou adresu: e-mail přes , do předmětu uvést: „Výběrové řízení – ekonom“.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.