- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Náplň práce: prodej cestovních zájezdů, administrativa spojená s nabídkou zájezdů, vyřizování korespondence, vedení pokladny, vyřizování fakturací, kontakt s klienty a reklama společnosti.
Požadavky: min. SŠ vzdělání, praxe 2 roky v oblasti cestovního ruchu, aktivní zkušenost s prodejem zájezdů, výborné komunikační dovednosti, znalost práce s PC, znalost práce s programem prodeje zájezdů a zkušenost s programem SAP velkou výhodou, Facebook, zodpovědnost, spolehlivost, aktivní přístup k práci.
Zaměstnanecké výhody: bonusy, 13.plat, dva týdny dovolené navíc(infocesta),příjemný kolektiv, práce v centru města.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.