- 55 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
VEDOUCÍ PRODEJNY
Nástup možný ihned
Požadavky na zaměstnance: Schopnost podpora vytváření týmové spolupráce a týmového ducha. Schopnost vedení a komunikace se spolupracovníky. Schopnost motivace spolupracovníků. Schopnost se rozhodovat. Pozitivní přístup k práci, lidem a životu. Příjemné vystupování vůči zákazníkům a odběratelům. Znalost práce v obchodě výhodou. Znalost papírenského zboží výhodou. Ochota pracovat. Kladný vztah k tvoření výhodou. Znalost produktů pro tvoření. Základní znalost ovládání PC
Náplň práce: Práce v týmu a podpora týmové ducha. Vedení spolupracovníků. Zodpovědnost za chod prodejny. Objednávání zboží emailem, telefonicky, prostřednictvím obchodních zástupců. Řešení problémů na prodejně. Nahrávání zboží do skladového systému. Oceňování zboží. Vybalování zboží a jeho kontrola. Administrativa a příprava dokladů pro účetní. Odpovědnost za pokladnu na prodejně. Příprava akcí /prodejních/. Rozhodování o úpravě prodejny dle sezónního období. Práce a využívání skladového a prodejního systému POHODA. Spolupráce na přípravě marketingových akcí a prezentace firmy. Podílení se na směrech rozvoje firmy.
Nabízíme: záruka dlouhodobé a stabilní práce, možnost prodloužení doby určité.
První kontakt: Životopisy zasílejte do 30.6.2018 na e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?