- 26 000 – 29 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
ASISTENT – ASISTENTKA ŘEDITELE
Náplň práce: zpracování administrativních podkladů a dalších dokladů spojených se zastupováním vedení firmy; zajišťování a účast na vybraných obchodních jednáních s tuzemskými i zahraničními zákazníky; vyřizování korespondence, e-mailové pošty, telefonátů; evidence kupních smluv, smluv o dílo; organizace a řízení dokumentů pro dotační fondy EU; organizační činnosti spojené se zastupováním vedení firmy
Požadujeme: SŠ vzdělání s maturitou; praxe v oboru výhodou; výbornou znalost anglického jazyka; organizační schopnosti; příjemné vystupování
Nabízíme: pracovní poměr na dobu neurčitou; prémie k základní mzdě; školení a další vzdělávání; příspěvek na stravování a na penzijní připojištění.
Tel. kontakt možný od 7.00 – 15.45 hod.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.