- Plný úvazek
Asistent/ka obchodních zástupců – Hodonín
Pro naši pobočku v Hodoníně přijmeme zodpovědného člověka na pozici asistent/ky obchodního oddělení. Jedná se o administrativní práci v kanceláři.
Nástup je možný ihned. Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP.
Možnost i zkráceného úvazku včetně možnosti práce z domu.
Co budete dělat:
o Telefonicky domlouvat termíny schůzek pro naše obchodní zástupce.
o Komunikovat se zákazníky a obchodníky.
o Přijímat a zpracovávat objednávky.
o Vyřizovat pohledávky a reklamace.
o Potřebnou administrativu s tím spojenou.
Co nabízíme za dobře odvedenou práci:
o SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci.
o Mzdu dostanete vždy včas.
o 5 týdnů dovolené.
o Stravenkový paušál cca 2 250 Kč měsíčně (107kč / pracovní den).
o Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.
o Kartu do obchodního řetězce.
o Volné víkendy a svátky.
o S možností i práce z domu.
o Samozřejmostí jsou zaměstnanecké slevy na zboží.
Jaká je naše asistentka/asistent:
o Je stejně spolehlivá/ý a zodpovědná/ý jako ostatní SMERáci.
o Umí komunikovat se zákazníky.
o Pečlivá/ý, zodpovědná/ý a ochotná/ý.
o Ovládá práci na PC + MS Office.
o Vůbec nevadí, když je OZP nebo OZZ.
Životopis zašlete kontaktní osobě na e-mail e-mail přes Lenka Prokešová