- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pokud Vás tato pracovní pozice zaujala, budeme se těšit na Váš strukturovaný životopis a motivační dopis.
Výběrové řízení je dvoukolové, v prvním kole proběhne výběr na základě zaslaného životopisu a motivačního dopisu. V druhém kole budou vybraní kandidáti pozváni k příjímacímu pohovoru
1.kolo: Profesní životopis, motivační dopis zašlete na
e-mail: e-mail přes
2. kolo: Osobní pohovor
V případě zájmu kontaktujte prosím Bc. Pavlu Majorovou, tel. zobrazit tel. číslo ,
e-mail: e-mail přes
Místo výkonu práce – Domov harmonie a klidu s.r.o., Pod Břízami č.p. 5598, 430 04 Chomutov 4
Požadujeme – ukončené VOŠ, VŠ oblast sociální dle zákona č. 108/2006, vhodné i pro absolventy VŠ, VOŠ, znalost zákona o sociálních službách, trestní a morální bezúhonnost, orientace a znalost cílové skupiny včetně seniorů se syndromem demence, organizační schopnosti týmové spolupráce, motivace k práci s cílovou skupinou, zdravotní způsobilost, řidičský průkaz skupiny B, uživatelská znalost práce na PC (znalost programu IS Cygnus), dobré vystupování a komunikační dovednosti
Náplň práce – provádění dílčích odborných sociálních prací včetně zajišťování standardní, dokumentace, samostatnost, zodpovědnost, tvorba a znalost standardů kvality sociálních služeb, provádění cílených aktivizačních činností, vyplnění volného času u cílové skupiny, metodická činnost: směrnice týkající se sociálního úseku, formulace pracovních postupů, metodiky, orientace v zákonech týkajících se sociálních věcí a jejich aplikace do praxe, zajišťuje osobní cíle uživatele
Nabízíme – plný úvazek – pracovní poměr na dobu určitou – zástup po dobu mateřské dovolené, zvýšení mzdy po zkušební době, 5 týdnů dovolené, příjemné pracovní prostředí, možnost seberealizace, prostor pro sebevzdělávání a odborný růst, služební telefon, stravování na pracovišti, příjemné a rodinné prostředí
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?