- Plný úvazek

Oleh Kushniruk, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes odpovědní formulář
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
Péče o stávající klienty – budování a udržování dlouhodobých vztahů
Zpracování cenových nabídek, komunikace s klienty
Koordinace s realizačním týmem a vedením firmy
Příprava nabídek do veřejných výběrových řízení (ve spolupráci s vedením)
Spolupráce s vedením společnosti, projektanty a realizačním týmem
POŽADUJEME:
Úplné SOU/SŠ nebo VŠ vzdělání, ideálně v oboru elektro
Minimálně 5 let praxe v obchodní činnosti, z toho alespoň 3 roky na obdobné pozici
Znalost MS Office
Harmonogram projektu.
Znalost projektové dokumentace, přehled v elektroinstalacích.
Dobrá organizace a komunikační schopnosti.
Preciznost a odpovědný přístup k práci.
Trvalé bydliště v Praze nebo blízkém okolí.
Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič.
Zaměstnanecké výhody:
Samostatnou práci v prosperující společnosti
Práci ve stabilní společnosti
Možnost profesního rozvoje a kariérního růstu
Zaměstnanecké výhody a bonusy
Práce v přátelském kolektivu
Technické vybavení – služební automobil, notebook, mobilní telefon (možnost i pro soukromé účely)
Možnost občasného home office
20 dnů dovolené
Karta MultiSport
Nástup možný ihned nebo dle dohody
O&L MasterDom s.r.o.
Moskevská
101 00 Praha
IČO: 17326583
Datová schránka: 7aeit6f
Další informace:
GPS: 50.066841851852,14.459705682625,
S-JTSK: -740278.73 -1045674.55,
RUIAN: 22672303
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?