- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání potravinářského směru, praxe min. 1 rok v potravinářské laboratoři nebo absolvent VŠ potravinářského směru, znalost HACCP a potravinářského standardu IFS, mírné pokročilá znalost AJ, uživatelská znalost MS Office – Excel, Word, Power Point, samostatnost, spolehlivost, odpovědnost, systematičnost, inovace, kreativnost, orientace v potravinářské legislativě se zaměřením na čaje, byliny, značení, ŘP sk. B
Popis činnosti: řízení a organizování chodu výroby a laboratoře z hlediska zajištění a údržení kvality a zdravotní nezávadnosti hotového výrobku, dohled nad dodržováním požadavků norem a evidence souvicející dokumentace, zajišťování vstupní kontroly surovin, výstupní kontrolova hotových výrobků, prověřování a řešení nahlášených reklamací, kontrola zavedení a plnění sanitačních plánů, vytváření reportů statistik a hodnocení dle potřeb vedení společnosti nebo týmu HACCP, účast auditu norem IFS//bio atd., komunikace s externími laboratořemi, státními institucemi SZPI, ZU, řízení/prezentace pravidelných ročních školení (HG/FS/HACCP atd.) pro zaměstnance, implementace nových postupů a technologií, účast na vývoji nových receptur, kontrola a tvorba nových a stávajících etiket, účast na inventurách skladu surovin/obalů
Nabízíme. zázemí úspěšné a stabilní společnosti, odpovídající ohodnocení (po zkušební době osobní ohodnocení), stravenky, pitný režim, výrobky za zaměstnanecké ceny, 5 týdnů dovolené
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?