- 45 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost Pharmawell zabývající se maloobchodem a velkoobchodem v oblasti farmacie hledá do svého týmu posilu do exportního oddělení. Praxe na obdobné pozici výhodou.
Požadujeme: anglický jazyk na komunikativní úrovni slovem i písmem, němčina výhodou, znalost práce na PC, MS Office, velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování, aktivní přístup ke svěřeným úkolům, samostatnost a zodpovědnost, schopnost týmové spolupráce, ŘP sk. B, čistý trestní rejstřík, výhodou znalost účetního/skladového programu a praxe v obchodním oddělení.
Pracovní náplň: administrativní podpora obchodního týmu – oddělení exportu a nákupu, komunikace a úzká spolupráce s pracovníky skladu a obchodními manažery, kteří jsou v terénu, administrativa spojená s chodem oddělení. Správa a aktualizace zákaznické databáze, zpracování dat ve skladovém programu (+ v interním systému), obchodní agenda /e-mailová a telefonická komunikace se zákazníky v ČR a zahraničí).
Nabízíme: zaměstnanecký pracovní poměr na dobu neurčitou, motivující platové ohodnocení a zaměstnanecké výhody, zajímavou a pestrou práci v přátelském kolektivu, možnost osobního rozvoje a profesního růstu, zázemí v dynamické společnosti se sídlem v Brně.
První kontakt e-mailem: životopisy zasílat na adresu e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.