- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Co u nás budete dělat:
Komunikace se zahraničními zákazníky (především v angličtině)
Koordinace zakázek – od přípravy přes výrobu až po expedici
Administrativa spojená s exportem a logistikou
Občasná komunikace s úřady – důležitá je odolnost vůči stresu
Spolupráce při zajištění objednávek do výroby
Podpora účetního oddělení
Organizace výstav, obchodních aktivit a hledání nových příležitostí
Co od Vás očekáváme:
Podmínkou je znalost podvojného účetnictví, dobrá orientace v účetní agendě a pečlivost
Zodpovědnost a pracovitost
Samostatnost, schopnost efektivně si organizovat práci
Dobré komunikační schopnosti
Ochotu podat v případě potřeby nadstandardní výkon
Aktivní znalost angličtiny (slovem i písmem)
Co nabízíme:
Zajímavou a rozmanitou práci v dobře zavedené rodinné firmě
Možnost podílet se na vedení společnosti
Stabilní zázemí a podpora kolegů s dlouholetou praxí
Motivující finanční ohodnocení:
o Základní mzda cca 50 000 Kč
o Výkonové odměny (pololetní či roční bonusy podle výsledků svěřeného úseku)
o Podíl na zisku firmy
Příspěvek na stravování
Příjemný tým, kde si vážíme dlouhodobé spolupráce
Pozice je vhodná i pro zkušené uchazeče/uchazečky, hledající stabilní pracovní zázemí s možností dlouhodobé spolupráce.
ARTURE Art & Nature s.r.o.
U Pískovny 376
344 01 Domažlice
IČO: 26366282
Datová schránka: ucunhfr
Další informace:
GPS: 49.444875497355,12.908152313524,
S-JTSK: -861092.75 -1097756.68,
RUIAN: 74906976
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.