- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Do našeho exportního týmu v Ráječku hledáme kolegu (kolegyni) na pozici „asistenta exportního oddělení“ na plný pracovní úvazek (40 hodin týdně). Nástup dle dohody, smlouva na dobu neurčitou.
Jste-li pečlivý člověk, který se chce učit novým věcem, jste rádi ve středu dění a rádi se dorozumíváte cizími jazyky, pak by tato pozice mohla být to pravé ořechové pro Vás.
Nové příležitosti jsou pro nás výzvou a od nové kolegyně (kolegy) máme stejné očekávání.
Pokud mluvíte plynule anglicky, máte chuť se rozvíjet, baví Vás obchod a stále něco objevovat, pak náš exportní tým je ta pravá příležitost pro Vás.
Co pozice obnáší?
• Komunikace v cizím jazyce
• Zpracování nabídek a poptávek
• Administrativní péči o zákazníky
• Zajištění legislativního zázemí (dobře vás v této oblasti zaškolíme)
• Pohotovou komunikaci napříč odděleními firmy
Jaké jsou předpoklady na tuto pozici?
• Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
• Anglický jazyk na pokročilé komunikativní úrovni, mluvenou i psanou formou
• Znalost dalšího jazyka je výhodou
• Velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
• Práce s MS Office (Excel, Word, Powerpoint), vyhledávání na internetu
• Chuť být úspěšný a nejlepší
• Samostatnost, pečlivost a týmovost
• Ochota učit se novým věcem, zapálení a flexibilita
Co nabízíme?
• Práci v moderním prostředí, v přátelském kolektivu
• Interní vzdělávání a zážitkové akce
• Příspěvek na stravování
• Kvartální bonusové ohodnocení
• osobní počítač, mobilní telefon
• zaměstnanecká sleva na nákup v Chytré lékárně
• spoustu se toho u nás naučíte a máte prostor růst
Splňujete-li výše uvedené předpoklady pro tuto pozici, napište nám pár řádků o sobě (motivační dopis) a zašlete nám svůj životopis na personální odd. paní Hübnerové na e-mail: e-mail přes
Prosíme, nekontaktujte nás osobně bez předchozí domluvy!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?