- 20 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Do našeho exportního týmu v Ráječku hledáme kolegu (kolegyni) na pozici „asistenta exportního oddělení“ na plný pracovní úvazek (40 hodin týdně). Nástup dle dohody, smlouva na dobu neurčitou.
Jste-li pečlivý člověk, který se chce učit novým věcem, jste rádi ve středu dění a rádi se dorozumíváte cizími jazyky, pak by tato pozice mohla být to pravé ořechové pro Vás.
Nové příležitosti jsou pro nás výzvou a od nové kolegyně (kolegy) máme stejné očekávání.
Pokud mluvíte plynule anglicky, máte chuť se rozvíjet, baví Vás obchod a stále něco objevovat, pak náš exportní tým je ta pravá příležitost pro Vás.
Co pozice obnáší?
• Komunikace v cizím jazyce
• Zpracování nabídek a poptávek
• Administrativní péči o zákazníky
• Zajištění legislativního zázemí (dobře vás v této oblasti zaškolíme)
• Pohotovou komunikaci napříč odděleními firmy
Jaké jsou předpoklady na tuto pozici?
• Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
• Anglický jazyk na pokročilé komunikativní úrovni, mluvenou i psanou formou
• Znalost dalšího jazyka je výhodou
• Velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
• Práce s MS Office (Excel, Word, Powerpoint), vyhledávání na internetu
• Chuť být úspěšný a nejlepší
• Samostatnost, pečlivost a týmovost
• Ochota učit se novým věcem, zapálení a flexibilita
Co nabízíme?
• Práci v moderním prostředí, v přátelském kolektivu
• Interní vzdělávání a zážitkové akce
• Příspěvek na stravování
• Kvartální bonusové ohodnocení
• osobní počítač, mobilní telefon
• zaměstnanecká sleva na nákup v Chytré lékárně
• spoustu se toho u nás naučíte a máte prostor růst
Splňujete-li výše uvedené předpoklady pro tuto pozici, napište nám pár řádků o sobě (motivační dopis) a zašlete nám svůj životopis na personální odd. paní Hübnerové na e-mail: e-mail přes
Prosíme, nekontaktujte nás osobně bez předchozí domluvy!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.