- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání technického směru. Popis prac. pozice: Komplexně vykonává činnosti správy a údržby veřejného osvětlení a světelných signalizačních zařízení (dále jen VO a SSZ) v majetku města Liberce a souvisejících zařízení. Spolupracuje na vyjádřeních k záležitostem zásahů po technické stránce do VO a SSZ. Ve spolupráci s DI Policie ČR, příslušnými útvary magistrátu města a správci komunikací je garantem oblasti VO a SSZ ve městě Liberci. Spolupracuje při likvidaci pojistných událostí v případech odpovědnosti SML a jako vlastníka VO a SSZ. Vykonává supervizi nad naplňováním povinností smluvních partnerů údržby, provozu a rozvoje veřejného osvětlení, slavnostního osvětlení, dopravní signalizace a dalších druhů osvětlení. Vykonává supervizi nad provozovatelem parkovacího systému ve městě. Zajišťuje a uvádí do praxe prvky bezpečnosti silničního provozu v rámci programu BESIP. Zajišťuje činnost SML jakožto stavebníka při provádění oprav nebo rekonstrukcí VO a SSZ. Zajišťuje podklady k veřejným soutěžím souvisejícím s přípravou a realizací stavebních akcí. Pro akce a projekty v kompetenci odboru vypořádává vlastnické vztahy. Další požadavky (vč. splnění předpokladů – 18 let; státní občanství ČR, popř. jiné občanství s trvalým pobytem v ČR; plná svéprávnost; bezúhonnost; ovládání českého jazyka),řídící a organizační schopnosti (nejméně dvouletá praxe ve vedoucí funkci); orientace v příslušných zákonných normách vztahujících se ke správě veřejného majetku (správa komunikací a veřejného osvětlení) a v právních předpisech týkajících se povinností obce jako vlastníka komunikací, odpovědnosti za škodu souvisejících s veřejným majetkem apod.; velmi dobré komunikační schopnosti pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; uživatelská znalost práce s PC; řidičský průkaz s. B (aktivní řidič/ka). Uvítáme (není podmínkou): předchozí praxi ve veřejné správě, v podnikové agendě nebo při správě majetku apod.
Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby.
Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně na Liberecké radnici, číslo dveří 107, 105 do 16.10.2025. Výběrové řízení bude probíhat v říjnu 2025 (termín bude upřesněn).
Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.