VEDOUCÍ ODDĚLENÍ dopravně-technologických systémů

Liberec
33.280 – 38.570 Kč

Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání technického směru. Popis prac. pozice: Komplexně vykonává činnosti správy a údržby veřejného osvětlení a světelných signalizačních zařízení (dále jen VO a SSZ) v majetku města Liberce a souvisejících zařízení. Spolupracuje na vyjádřeních k záležitostem zásahů po technické stránce do VO a SSZ. Ve spolupráci s DI Policie ČR, příslušnými útvary magistrátu města a správci komunikací je garantem oblasti VO a SSZ ve městě Liberci. Spolupracuje při likvidaci pojistných událostí v případech odpovědnosti SML a jako vlastníka VO a SSZ. Vykonává supervizi nad naplňováním povinností smluvních partnerů údržby, provozu a rozvoje veřejného osvětlení, slavnostního osvětlení, dopravní signalizace a dalších druhů osvětlení. Vykonává supervizi nad provozovatelem parkovacího systému ve městě. Zajišťuje a uvádí do praxe prvky bezpečnosti silničního provozu v rámci programu BESIP. Zajišťuje činnost SML jakožto stavebníka při provádění oprav nebo rekonstrukcí VO a SSZ. Zajišťuje podklady k veřejným soutěžím souvisejícím s přípravou a realizací stavebních akcí. Pro akce a projekty v kompetenci odboru vypořádává vlastnické vztahy. Další požadavky (vč. splnění předpokladů – 18 let; státní občanství ČR, popř. jiné občanství s trvalým pobytem v ČR; plná svéprávnost; bezúhonnost; ovládání českého jazyka),řídící a organizační schopnosti (nejméně dvouletá praxe ve vedoucí funkci); orientace v příslušných zákonných normách vztahujících se ke správě veřejného majetku (správa komunikací a veřejného osvětlení) a v právních předpisech týkajících se povinností obce jako vlastníka komunikací, odpovědnosti za škodu souvisejících s veřejným majetkem apod.; velmi dobré komunikační schopnosti pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; uživatelská znalost práce s PC; řidičský průkaz s. B (aktivní řidič/ka). Uvítáme (není podmínkou): předchozí praxi ve veřejné správě, v podnikové agendě nebo při správě majetku apod.
Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby.
Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně na Liberecké radnici, číslo dveří 107, 105 do 16.10.2025. Výběrové řízení bude probíhat v říjnu 2025 (termín bude upřesněn).
Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Jablonec nad Nisou Jablonec nad Nisou
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. října
Red Rider s.r.o. | Red Rider s.r.o. | Liberec Liberec
  • 15 000 – 18 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. října
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. září

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
21 Consult Group s.r.o., Návrat, o.p.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, O2 Czech Republic a.s., G & P Quality Management s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., DISPONERO s.r.o., JCOS s.r.o., Red Rider s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., PPL CZ s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Grafton Recruitment s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Balení zásilek, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Koordinátor / Koordinátorka, Manažer / manažerka logistiky, Operátor / operátorka expedice, Fakturant / Fakturantka, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Mediální asistent / asistentka, Reklamní specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Specialista / specialistka ve službách, Realitní makléř / makléřka, Odborný pracovník / pracovnice, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Projektový / projektová manažerka, Výkonný ředitel / ředitelka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Kontrolor / Kontrolorka, Mistr / Mistrová, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Specialista / specialistka kvality, Shift leader / Vedoucí směny

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Jablonec nad Nisou, Liberec, Celá ČR, Liberec I-Staré Město, Liberec

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

bezpečnost policie