- 40 000 Kč
- Plný úvazek

Odbor: Útvar ředitele, oddělení informačních středisek a environmentální výchovy
Místo výkonu: Kašperské Hory
Požadované vzdělání: SŠ,VŠ (pedagogické, přírodovědné, lesnické)
Další předpoklady:
Dobré komunikační schopnosti
Kladný vztah k přírodě, znalost šumavského regionu
Pedagogická praxe
Časová flexibilita a týmová spolupráce
Zdravotní způsobilost
Znalost práce na PC – Word, Excel, PowerPoint
Řidičský průkaz skupiny „B“
Znalost AJ nebo NJ
Manuální zručnost
Náplň práce: Realizace a příprava venkovních a vnitřních výukových programů, odborných přednášek, programů pro veřejnost v IS a SEV K. Hory. Zajištění provozu informačního střediska a střediska environmentální výchovy Kašperské Hory. Prodej materiálů v IS Kašperské Hory. Prezentace propagující NP a CHKO Šumava. Spolupráce při editorské a projektové činnosti oddělení.
Tarifní třída: 10.
21.260,– Kč až 31.240,– Kč (dle délky let započitatelné praxe)
Požadovaný nástup: 1. 11. 2021 (nebo dle dohody)
Uzávěrka přihlášek: 20. 10. 2021
Výběrové řízení dne: 27. 10. 2021
Správa Národního parku Šumava nemá k dispozici služební byt v místě pracoviště. Dotazy k podrobné náplni práce lze získat u vedoucího oddělení IS a SEV Mgr. Martiny Kučerové, zobrazit tel. číslo , a dále vedoucího IS a SEV Kašperské Hory Ing. Miroslavy Michnové zobrazit tel. číslo .
Zájemci se mohou přihlásit zasláním životopisu na adresu e-mail přes – kancelář ředitele.
Správa Národního parku Šumava si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit, změnit jeho podmínky, případně nevybrat žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?