- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Referent obchodu s technickými znalostmi
Náplň práce: zajišťuje výkon administrativních činností společnosti na úseku obchodu a marketingu, zejména pak poptávek, obchodních nabídek, objednávek, smluv, souhlasů se zasíláním obchodních sdělení a dalších obchodních písemností, vedení evidencí na úseku obchodu a marketingu; připravuje prezentace a reporty společnosti; spolupracuje při přípravě marketingového plánu společnosti; provádí monitoring veřejných zdrojů, zejména tiskovin a Internetu; analyzuje zjištěné informace a vytipovává potenciální klienty; podává základní telefonické informace o produktech společnosti; nabízí formou telefonických nabídek služby společnosti;
Referent obchodu s technickými znalostmi
Náplň práce: zajišťuje výkon administrativních činností společnosti na úseku obchodu, zejména pak poptávek, obchodních nabídek, objednávek, smluv, souhlasů se zasíláním obchodních sdělení a dalších obchodních písemností, vedení evidencí na úseku obchodu,připravuje prezentace a reporty společnosti; provádí monitoring veřejných zdrojů, zejména tiskovin a Internetu; analyzuje zjištěné informace a vytipovává potenciální klienty; podává základní telefonické informace o produktech společnosti; nabízí formou telefonických nabídek služby společnosti;
Požadujeme: minimálně středoškolské vzdělání, se zaměřením na administrativu výhodou; praxe na obdobné pracovní pozici výhodou; výborná znalost psaní na klávesnici; znalost anglického nebo německého jazyka výhodou; výborná znalost MS Office (Word, Excel, Outlook Express, Internet), Access výhodou; řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou, dobré komunikační dovednosti; dobré organizační a interpersonální dovednosti; odolnost vůči stresu;
Nabízíme: stabilní zázemí, pravidelnou účast na odborných seminářích a konferencích; odpovídající platové podmínky; kariérní růst a další rozvoj ve společnosti; PC; příjemný pracovní kolektiv; firemní benefity; příspěvek na stravování – stravenky, příspěvek na životní/penzijní pojištění
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.