- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
POŽADAVKY: vyšší odborné nebo VŠ vzdělání dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., alespoň základní znalost předpisů ze sociální oblasti, dobrá znalost práce na PC, dpovědný přístup, koncepční myšlení, tvořivost, schopnost vyjednávání a koordinace, ŘP sk. B (aktivní řidič), povinnost uzavření dohody o pracovní pohotovosti, možný výkon práce nad stanovenou pracovní dobu, praxe ve státní správě a znalost správního řádu výhodou, výhodou je rovněž zvláštní odborná způsobilost pro správní činnost při sociálně právní ochraně dětí
POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou-zástup za RD, nástup možný ihned, zajišťování odborných a specializovaných agend na úseku sociálně právní ochrany dětí
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: stravenky, 25 dnů dovolené, 3 dny indispozičního volna, průběžné vzdělávání a rozvoj, plat dle předchozí praxe, po zkušební době osobní příplatek, pružná pracovní doba
KONTAKT: Hrozková Libuše Mgr. Dis., tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes , písemné přihlášky je nutné doručit do 16.12.2021 do 14 hod na podatelnu MěÚ nebo na adresu Město Slavkov u Brna, Mgr. Bohuslav Fiala, Palackého nám. 260, 68401 Slavkov u Brna
Přihláška musí obsahovat: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizího státního občana), datum a podpis uchazeče. K přihlášce uchazeč doplní dle §6 odst. 4 zákona č.312/2002 Sb.: strukturovaný životopis s akcentem na dosavadní praxi, doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání (ověřená kopie), výpis z evidence RT ne starší 3 měsíců. Více informací na www. slavkov.cz (úřední deska).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?