- 75 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Náplň práce je identifikace subjektů, které potřebují zavedení a správu agendy GDPR
v regionu/kraji. . Realizace zakázek zasmluvněných obchodním oddělením firmy.Bližší informace na : www.gdprbezbolesti.eu, www.gdpr-pohotovost.eu a www.techteam.cz
Kontakt pouze CV na e-mail:e-mail přes . Výběrové řízení proběhne během června 2018.
Požadujeme: NUTNÁ znalost GDPR problematiky, praxe výhodou, organizační a obchodní schopnosti, systémové myšlení, důslednost, preciznost, běžné dovednosti v oblasti IT, řidičský průkaz skupiny B, jeden světový jazyk vítán, ale není podmínkou. Po zkušební době a ověření předpokladů pro výkon práce nabízíme pozici vedoucího zastoupení v kraji na plný úvazek
s podílem na zisku zastoupení/pobočky
Zaměstnanecké výhody: od 6. měsíce možnost využití know -how podniku i zákaldních prostředků k soukromým účelům. Placené volno na samovzdělávání, včetně hrazení nákladů školení.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.