- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Týn nad Vltavou.
Předpokládaný datum nástupu: dohodou.
Platové zařazení: dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 10 nebo 9 (v závislosti na dosaženém vzdělání).
Stručná náplň práce: rozhodovací činnost na úseku silničního správního úřadu (rozhodování o objížďkách, o stanovení dopravního značení, o zvláštním užívání komunikace, státní dozor na pozemních komunikacích); práce na úseku speciálního stavebního úřadu (vydávání povolení na dopravní stavby a vše co souvisí se stavebním a územním řízení).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka / úřednice podle § 4 zákona o úřednících: fyzická osoba která dosáhla věku 18 let a je plně svéprávná; občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk; bezúhonnost; za bezúhonnou se pro účely tohoto zákona nepovažuje osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena.
Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou (technické vzdělání výhodou).
Další znalosti, dovednosti a osobnostní předpoklady: znalost práce na PC (MS Office, internet); schopnost pracovat s právními informačními systémy (Codexis, Aspi); ochota vzdělávat se; organizační a komunikační schopnost; pečlivost, samostatnost, zodpovědný přístup; držitel řidičského průkazu skupiny B; zkouška ze zvláštní odborné způsobilosti výhodou.
Znalost právních předpisů:
. zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
. zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů,
. zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon),
. zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené; 3 dny indispozičního volna; příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty; příspěvek na kulturní a volnočasové aktivity (FlexiPass); příspěvek na penzijní připojištění; podporu profesního i osobního rozvoje; podporu slaďování pracovního a rodinného života.
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení: uchazeč podá písemnou přihlášku k výběrovému řízení, jejíž náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona o úřednících jsou:
. jméno, příjmení a titul uchazeče,
. datum a místo narození uchazeče,
. státní příslušnost uchazeče,
. místo trvalého pobytu uchazeče,
. číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
. datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona o úřednících nutno připojit:
. životopis, ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o
odborných znalostech a dovednostech, včetně znalostí týkajících se správních činností,
. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášku s požadovanými doklady v uzavřené obálce je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 9. 2. 2023 v podatelně Městského úřadu Týn nad Vltavou.
Na obálku prosím uveďte: „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení referent ODSH-silniční úřad“, Městský úřad Týn nad Vltavou, tajemnice úřadu, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou.
Přihlášku do výběrového řízení lze podat rovněž prostřednictvím datové schránky Městského úřadu Týn nad Vltavou: ID tn8b4c3. U požadovaných příloh k přihlášce musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Přihlášku s požadovanými doklady je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel ve výše uvedeném termínu do datové schránky. Do předmětu v datové zprávě prosím uveďte: „tajemnici úřadu – NEOTEVÍRAT – výběrové řízení referent ODSH“.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?