- 48 000 – 86 000 Kč
- Plný úvazek
1. kontakt E-MAILEM. Životopis a motivační dopis na e-mail přes
Baví tě práce s lidmi? Chceš jim pomáhat? Staň se členem našeho zákaznického týmu. Rosteme, proto potřebujeme další posily. Nyní hledáme kolegyni či kolegu do zákaznického servisu (praxe výhodou), který bude pomáhat zákazníkům televizní služby Lepší.TV a řešit jejich dotazy či požadavky. A nejen to! Také pronikneš do světa sociálních sítí a budeš prezentovat značku navenek.
Nejedná se o aktivní prodej a obvolání studených kontaktů. Velkou výhodou je, že se naše služba prodává sama a většinu úkonů zvládne klient sám online.
Neboj, nebudeš celý den sedět na lince brát hovor za hovorem. Nebudeme ti stopovat pauzu na toaletu a uvaření kávy. Neustále budeš pracovat na něčem novém a nikdy se nebudeš nudit. Ukaž nám, co je v tobě! Dáme ti příležitost! Každý den budeš řešit spoustu požadavků (hovory, maily, chaty, sociální sítě). Tvou výzvou bude, abys je všechny vyřešil/a tak, aby zákazníci byli maximálně spokojeni.
Co budeš na této pozici dělat?
• Volat, mluvit, ptát se, poslouchat. Každý den pomůžeš najít to nejlepší řešení spoustě zákazníků.
• Vysvětlovat, v čem jsou naše služby a produkty nejlepší. (A že my jsme nejlepší!)
• Zlepšovat se. Objevovat nové věci. A třeba časem i pomáhat firmě růst a přicházet s novými nápady a vylepšeními.
A na co se u nás můžeš těšit?
• možnost ovlivnit a zlepšit vývoj super produktu, který bude každý znát;
• odpovídající finanční ohodnocení;
• osobní růst, rozšíření si obzorů a nalezení vnitřního potenciálu;
• týmovou spolupráci s fajn kolegy a kolegyněmi;
• s námi máš možnost sportovat i zažívat báječné odpoledne.
Zaměstnanecké výhody: dovolená, příjemný kolektiv, stravenky, firemní mobil, zdarma účet k Lepší.TV, k dispozici neomezené množství kávy a čajů, firemní akce a jiné benefity
Jestli tohle zní jako práce pro Tebe, zašli nám prosím svůj životopis a motivační dopis na e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?