- 35 000 – 39 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pracoviště: Krajský úřad Olomouckého kraje, Jeremenkova č.p. 1191/40a, Olomouc. Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve.
Charakteristika vykonávané práce: komplexní vedení účetnictví účetní jednotky včetně vyhotovení platebních poukazů za oblast transferů prostředků na podporu vzdělávání, výchovy a další rozvoj pro příspěvkové organizace v oblasti školství, uskutečňování bankovních operací v rámci poskytovaných prostředků, koordinace účtování o stavu a pohybu pohledávek a závazků, o nákladech a výnosech, o výdajích a příjmech, zpracovávání podkladů pro vyúčtování prostředků Olomouckého kraje a ostatních příspěvků a dotací poskytnutých organizacím v působnosti kraje.
Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na pozici účetní, metodik oddělení financování a účetních dat ve školství na Odboru školství a mládeže Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte POUZE na adresu: Krajský úřad Olomouckého kraje Odbor kancelář ředitele Oddělení personální Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 30. 7. 2021 do 12:00 hodin.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na www.olkraj.cz – volná pracovní místa na KÚOK – přihláška do výběrového řízení – formulář. Dokument lze otevřít a stahovat pouze přes internet.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?