Účetní, metodik/metodička oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže

Olomouc
24.100 – 34.370 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Olomoucký kraj hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah

Charakteristika vykonávané práce: komplexní vedení účetnictví účetní jednotky včetně vyhotovení platebních poukazů za oblast transferů prostředků na podporu vzdělávání, výchovy a další rozvoj pro příspěvkové organizace v oblasti školství, uskutečňování bankovních operací, koordinace účtování o stavu a pohybu pohledávek a závazků, o nákladech a výnosech, o výdajích a příjmech, zpracovávání podkladů pro vyúčtování finančních prostředků poskytnutých ze státního rozpočtu a z rozpočtu Olomouckého kraje

Požadavky:

  • dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ
  • obor vzdělání ekonomika výhodou
  • znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, účetnictví, finanční kontrola, zákon o krajích
  • zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou
  • praxe ve veřejné správě výhodou
  • praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou
  • jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou
  • další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet

Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: účetní, metodik oddělení financování a účetních dat ve školství na Odboru školství a mládeže Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 16. 9. 2024 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník – vedoucí odboru: Mgr. Miroslav Gajdůšek, MBA
telefon: zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes odpovědní formulář
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10.
Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
Předpoklady:

  • Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
  • Bezúhonnost

Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:

  • Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
  • Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
  • Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde: https://udeska.olkraj.cz/dokument?ude?KUOL0B53Q5K9–0.

O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: zobrazit tel. číslo , Odpovědět na inzerát), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Old House Capital, a.s. | Old House Capital, a.s. | Olomouc Olomouc
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Olomouc Olomouc
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. listopadu
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. listopadu
AJK CZ s.r.o. | AJK CZ s.r.o. | Roudnice Roudnice
  • 28 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. září
Gi Group Czech Republic, s.r.o. | Gi Group Czech Republic, s.r… | Opava Opava
  • 29 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Broker Investment, s.r.o., Správa železnic, státní organizace, MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., OBB stavební materiály, spol. s r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Old House Capital, a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., Proveon, a.s., Modivo Czech, s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., nextbike Czech Republic s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, EVROPA services Czech s.r.o., Trenkwalder a.s., Česká spořitelna, a.s., Jan Holínka, Grafton Recruitment s.r.o., Bergasto a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Dispečer / Dispečerka, Logistik / Logistička, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Marketingový asistent / asistentka, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Pracovník / pracovnice ve službách, Rozpočtář / Rozpočtářka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Oblastní manažer / manažerka, Výkonný ředitel / ředitelka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Velká Bystřice, Neředín, Olomouc, Celá ČR

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.