- 33 280 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
První kontakt e-mailem: e-mail přes
NÁPLŇ PRÁCE:
" Potvrzení správnosti informací na zákaznické objednávce
" Zpracování cenových rozdílů / vystavování dobropisů a zatíženek
" Zadávání objednávek do SAPu
" Monitorování a zpracování EDI objednávek
" Potvrzování objednávek zákazníkovi
" Kontrola a správa interně plánovaných objednávek
" Přímá komunikace s disponenty a logistikou
" Tvorba a aktualizace interní dokumentace
" Pravidelná interní komunikace v rámci dalších týmů
POŽADAVKY:
" Velmi dobrá znalost německého jazyka (B2/C1)
" Dobrá znalost anglického jazyka (B1)
" Znalost systému SAP výhodou
" Výborné komunikační a organizační dovednosti
" Velmi dobrý time management
" MS Office, především MS Excel
" Motivace, týmový hráč
" Zákaznické myšlení
" Ochota cestovat
" Řidičský průkaz sk. B

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.