- Plný úvazek
Pracoviště:
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Příbrami
Kontaktní pracoviště v Neratovicích
Hlavní náplň činnosti:
- Zajišťování agend nepojistných sociálních dávek
- Zajišťování výplaty dávek státní sociální podpory a dalších nepojistných sociálních dávek
včetně přijímání, zakládání a vedení ucelené podkladové dokumentace žadatelů včetně
ověřování a došetřování podkladů a údajů pro správní řízení.
Kvalifikační a další požadavky:
- ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání
- výborná uživatelská znalost práce s PC zejména MS Office, MS Excel, včetně elektronické
komunikace
- dobré organizační a komunikační dovednosti
- znalosti, popř. praxe v oblasti státní správy výhodou
- řidičský průkaz sk. B výhodou
Pracovní podmínky:
- platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy
- pružná pracovní doba – plný úvazek
- předpokládaný nástup možný 1. července 2021
- pracovní poměr na dobu určitou, a to po dobu mateřské a rodičovské dovolené, nejdéle
však na dobu 3 let
Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna (sick days)
- 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
- stravenky
- příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
- odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis, nejpozději
do 21. června 2021 včetně na e-mailovou adresu: e-mail přes nebo
písemně na adresu:
Úřad práce České republiky
Krajská pobočka v Příbrami
Na Výsluní 1234
277 11 Neratovice
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.