- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
HLAVNÍ NÁPLŇ ČINNOSTI: přijímání žádostí v agendě pomoci v hmotné nouzi, poradenská činnost, vedení a kompletní zpracování správního řízení v žádostech o dávky, zajišťování vedení ucelené podkladové dokumentace žadatelů (ověřování a došetřování podkladů a údajů pro správní řízení) přímý kontakt s žadateli o dávky pomoci v hmotné nouzi
KVALIFIKAČNÍ A DALŠÍ POŽADAVKY: minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce na PC (MS Office), výborné komunikační schopnosti, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost, profesionální vystupování, psychická odolnost
VÝHODOU: znalost práce programů OKnouze, ArsysX
PRACOVNÍ PODMÍNKY: platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku, pružná pracovní doba – plný úvazek, předpokládaný nástup od 1. srpna 2021, pracovní poměr na dobu neurčitou, se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)
NABÍZÍME: 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky v hodnotě 90 Kč, příspěvky z FKSP, odměny k životním a pracovním výročím
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě
do 15. června 2021, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR,
Krajská pobočka v Příbrami, náměstí T. G. Masaryka 145, 261 01 Příbram 1, nebo
osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze
podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na
elektronickou adresu služebního úřadu nebo
prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID k7rzpxf.
Bližší informace – https://www.uradprace.cz/web/cz/-/odborny-vrchni-referent-specialista-davek-hmotne-nouze-kop-melnik-id-11109217–15–06–2021
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh)
musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. 2021/62193-
78099812“.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?