- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
z: 21.02.2022 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 12/2022 – referent(ka) veřejné správy na úseku živnostenském.
Je potřeba pro bližší informace k přihlášení jít na naše webové stránky www.novy-jicin.cz, volná pracovní místa.
Druh práce: zajišťování činností v rozsahu a ve lhůtách stanovených živnostenským zákonem, zejména přijímání ohlášení živností, prověřování plnění zákonných podmínek provozování živností, zajišťování výkonu živnostenského úřadu v oblasti koncesovaných živností, rušení nebo pozastavování živnostenských oprávnění na návrh orgánů státní správy, přerušování nebo rušení živnostenského oprávnění na žádost podnikatele, zajišťování činnosti centrálního registračního místa živnostenského podnikání, vedení a aktualizace živnostenského rejstříku, poskytování poradenství v oblasti živnostenského podnikání, výkon činností dle Zákona o zemědělství a další.
Přihlášku včetně požadovaných dokladů v uzavřené obálce výrazně označené slovy „Výběrové řízení 12/2022 – NEOTVÍRAT“ je možno osobně doručit na podatelnu nebo zaslat poštou na adresu: Městský úřad Nový Jičín, Masarykovo nám. 1, 741 01 Nový Jičín. Do výběrového řízení budou zařazeny pouze přihlášky doručené na MěÚ Nový Jičín nejpozději do 08.03.2022. Další informace podá osobně nebo telefonicky vedoucí Obecního živnostenského úřadu Bc. Pavlína Hastíková, tel.: zobrazit tel. číslo , mob.: zobrazit tel. číslo , popř. personalistka Bc. Renáta Dvořáková, tel.: zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?