- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
z: 14.02.2022 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 10/2022 – referent(ka) veřejné správy na úseku územního plánování.
Je potřeba pro bližší informace k přihlášení jít na naše webové stránky www.novy-jicin.cz, volná pracovní místa.
Druh práce:
výkon státní správy na úseku územního plánování v rámci správního území Městského úřadu Nový Jičín, zejména pořizování územně plánovacích podkladů, územně plánovacích dokumentací a vymezení zastavěného území, zpracování závazných stanovisek pro vydání rozhodnutí, opatření nebo jiného úkonu podle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve správním obvodu obce s rozšířenou působností Nový Jičín, výkon dalších činností úřadu územního plánování podle stavebního zákona
Pracovní poměr od 01.06.2022, popř. dohodou po ukončení výběrového řízení.
Přihlášku včetně požadovaných dokladů v uzavřené obálce výrazně označené slovy „Výběrové řízení č. 10/2022 – NEOTVÍRAT“ je možno osobně doručit na podatelnu nebo zaslat poštou na adresu: Městský úřad Nový Jičín, Masarykovo nám. 1, 741 01 Nový Jičín. Do výběrového řízení budou zařazeny pouze přihlášky doručené na MěÚ Nový Jičín nejpozději do 11.03.2022. Další informace podá osobně nebo telefonicky vedoucí Odboru územního plánování a stavebního řádu Ing. Kateřina Riedlová, tel.: zobrazit tel. číslo , mob.: zobrazit tel. číslo , nebo personalistka Bc. Renáta Dvořáková, tel.: zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?