- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
z: 03.06.2022 VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 24/2022 – referent(ka) veřejné správy na úseku životního prostředí
Podmínky pro přihlášení do výběrového řízení, nalezne uchazeč na našich webových stránkách www.novy-jicin.cz, sekce volná pracovní místa.
Druh práce:
Zajišťuje výkon státní správy v oblasti ochrany zemědělského půdního fondu (dále jen ZPF), zejména pak rozhoduje, zda je pozemek součástí ZPF, uděluje souhlasy s odnětím půdy ze ZPF, předepisuje odvody, uděluje souhlas ke změně trvalého travního porostu na ornou půdu, ukládá opatření k nápravě závadného stavu, kontroluje plnění zákonných povinností, podmínek a opatření k nápravě, uděluje souhlas k použití sedimentů z rybníků apod.
Další předpoklady a požadavky:
" vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání,
" znalost právních předpisů vztahujících se k vykonávané činnosti a působnosti obce, zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, zákon č. 334/1992 Sb., o ochraně ZPF, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád apod.,
" dobré komunikační schopnosti, samostatnost, odpovědnost, ochota dalšího vzdělávání
Přihlášku včetně požadovaných dokladů v uzavřené obálce výrazně označené slovy „Výběrové řízení 24/2022 – NEOTVÍRAT“ je možno osobně doručit na podatelnu nebo zaslat poštou na adresu: Městský úřad Nový Jičín, Masarykovo nám. 1, 741 01 Nový Jičín. Do výběrového řízení budou zařazeny pouze přihlášky doručené na MěÚ Nový Jičín nejpozději do 24.06.2022. Další informace podá osobně nebo telefonicky vedoucí Odboru životního prostředí Ing. Eva Bártková, tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , personalistka Bc. Renáta Dvořáková, tel.: zobrazit tel. číslo .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.