- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
z: 03.06.2022 VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 23/2022 – referent(ka) veřejné správy na úseku investic (stavební technik)
Podmínky pro přihlášení do výběrového řízení, nalezne uchazeč na našich webových stránkách www.novy-jicin.cz, sekce volná pracovní místa.
Druh práce:
komplexní činnost při přípravě a realizace stavby, zejména tvorba zadání projektové dokumentace, průběžná kontrola zpracování projektové dokumentace a rozpočtu stavby, příprava stavby, provádění stavebního dozoru včetně kontroly faktur a schvalování více a méně prací, zajištění kolaudace stavby, předání stavby do správy, sestavování návrhů investičních plánů, příprava, realizace a následné vyhodnocení investic, příprava výběrových řízení investičních akcí.
Další předpoklady a požadavky:
" vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání,
" znalost právních předpisů vztahujících se k vykonávané práci, zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), v platném znění, zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, zákon č. 128/2006 Sb., o obcích, apod.
" dobré komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, rozhodnost, schopnost řešení problémů, spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, ochota dalšího vzdělávání,
" řidičský průkaz skupiny B,
Přihlášku včetně požadovaných dokladů v uzavřené obálce výrazně označené slovy „Výběrové řízení 23/2022 – NEOTVÍRAT“ je možno osobně doručit na podatelnu nebo zaslat poštou na adresu: Městský úřad Nový Jičín, Masarykovo nám. 1, 741 01 Nový Jičín. Do výběrového řízení budou zařazeny pouze přihlášky doručené na MěÚ Nový Jičín nejpozději do 24.06.2022. Další informace podá osobně nebo telefonicky vedoucí Odboru rozvoje a investic Ing. arch. Jitka Pospíšilová, tel.: zobrazit tel. číslo , nebo personalistka Bc. Renáta Dvořáková, tel.: zobrazit tel. číslo .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.