- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
PLÁNOVAČI VÝROBY
POŽADUJEME: SŠ/VŠ vzdělání (ekonomické, technické nebo všeobecné zaměření)
praxe min. 3 roky ve výrobní společnosti, nutná zkušenosti v plánování výroby
analytické myšlení, základní orientace v technické a výkresové dokumentaci, znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni podmínkou, velmi dobrá práce na PC (Windows, MS Excel), znalost systému SAP
NÁPLŇ PRÁCE: odpovědnost za tvorbu výrobních plánů, stanovování sekvence a priorit výrobních zakázek, potvrzování termínů zákaznických objednávek a jejich zaplánování do výroby, odpovědnost za správnou tvorbu výrobních zakázek, termínování a definování jejich priorit a sekvence, denní monitoring plnění plánu, měsíční uzávěrky výrobních zakázek v systému SAP, zajištění a optimalizace chodu výrobních linek či jednotlivých pracovišť, denní komunikace s výrobou, kontrola výrobních kapacit a disponibility materiálu pro zajištění plnění stanoveného týdenního výrobního plánu, v rámci oddělení logistiky úzká spolupráce se zákaznickým servisem, operativním nákupem a transportní logistikou, spolupráce s oddělením kvality a R&D, spolupráce na změnovém řízení a výrobě vzorků, hledání příležitostí pro zlepšování stávajících procesů, ad hoc analýzy, reporting procesních ukazatelů, správa dat v systému SAP, vedení denních plánovacích porad, účast na výrobních a logistických poradách, aktivní účast na zákaznických telekonferencích
NABÍZÍME: Motivující zaměstnanecké benefity (13. plat, bonusy/prémie, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, závodní stravování, poukázky Flexi Pass, firemní akce)
PRVNÍ KONTAKT: životopisy zasílejte na e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?