Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

HR Team Leader with French

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Praha
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Lidské zdroje a personální management

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

You have an opportunity to join a large project and build a brand new HR HUB for one of the most well-known and successful global brands and lead one of their HR teams. What would you be responsible for? * Supervise Administration operational activities t * Execute the in-scope Admin operational plans to increase the effectiveness of services * Lead a regional team responsible for day-to-day delivery * Policy administration and legal compliance. * Benefits administration, leave and absence administration and compensation administration. * Exit Management activities to include coordination of separation procedures including separation packet creation, arranging exit surveys, and other off-boarding activities. * Workforce Data Administration services to include employee data changes, mass updates, business structure updates, data quality audits and reviews. * Enforcing sensitivity and confidentiality with employee personal data. * Provide insights and intelligence with respect to trends and opportunities. * Resolve escalated inquiries requiring higher level knowledge and authority and expertise. * Monitor real-time operational performance and ensure team is staffed appropriately for anticipated work volume * Identify areas for improvement on daily operational processes * Mentor and provide leadership development to team members. * Responsible for the selection, interview and hiring process for team members * Lead and contribute to scheduled and ad hoc training POŽADAVKY: What do you need to succeed? * Previous supervisory or team leading experience is necessary * Experience from HR administration * Knowledge of HR processes in a large international company * Fluent English * Fluent French * Result-orientated * Strong motivation and drive BENEFITY: And what can you expect in return? * TIME - 5 weeks of holiday, sick days * FLEXIBILITY - home office, flexible working hours 07 - 09:00 * FOOD - Meal Vouchers, Refreshments in the workplace including fresh fruit * SAVINGS - Contribution for Prague Public Transport, Monthly FLEXI passes, Pension contribution * HEALTHCARE - Contribution for Illness Leave, Life and Accident insurance, Flu vaccinations, Medical check ups * ACTIVITIES - multi sport card, free sport and other activities including yoga * SKILLS & KNOWLEDGE - Contribution for Language Study, regular trainings and courses, rotations
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Praha
  • Bc. Blanka Březinová
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Fitness na pracovišti
včerejší
Nutně vás hledají
  • Braník, Praha
  • K2 moto s.r.o.
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
  • Vhodné pro rodiče
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • ...
včerejší
Nutně vás hledají
  • Turnov
  • ŠROUBÁRNA a.s. v likvidaci
  • od 130 Kč / hod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. července
  • Planá nad Lužnicí
  • Kostelecké uzeniny a.s.
  • 14 000 – 16 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 1. července
  • Sokolov
  • Tritia spol. s r.o.
  • 15 000 – 18 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. července
  • Bruntál
  • Hoang Phuong Ngo
  • od 14 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. července
  • Hořovice
  • Městská mateřská škola Hořovice
  • 17 260 – 21 930 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. července
  • Starý Kolín
  • HOK plus, spol. s r.o.
  • od 11 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. července
  • Vokovice, Praha
  • AUDIOPRO s.r.o.
  • 15 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. července

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Coweo Technologies s.r.o., Bc. Blanka Březinová, K2 moto s.r.o., Lagerris a.s., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Crocogarden z.s., Talentinno s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Česká spořitelna, a.s., GastroAgency s.r.o., LESS MESS STORAGE s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Delirest services s.r.o., Neztrácej čas s.r.o., Trenkwalder a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Finanční manažer / manažerka, Finanční kontroling, Účetní, HR manager, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Osobní trenér / trenérka, Trenér / Trenérka, Výživový poradce / poradkyně, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Vzdělávací specialista / specialistka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 2 - Vinohrady, Praha 4 - Braník, Praha 1 - Nové Město, Praha 6 - Vokovice, Praha 4 - Libuš, Praha 4 - Krč, Praha 7 - Holešovice, Praha 1 - Staré Město

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

TOP 10 pracovních portálů a 4 agregátory

TOP 10 pracovních portálů a 4 agregátory

V České republice zažíváme v posledních letech prudký vzestup počtu pracovních portálů a sběračů nabídek ve formě pracovních agregátorů. Tyto platformy se snaží nabídnout co nejlepší služby v oblasti propagace pracovních příležitostí. Ačkoli je všechny spojuje společný cíl – spojit zaměstnavatele s potenciálními zaměstnanci – může se zdát, že v tomto hustém "lese" portálů se leckdy lehce ztrácíme. Ale nebojte, máme pro vás řešení! Dnes se podíváme na TOP 10 pracovních portálů, které působí v naší zemi a také na 4 pracovní agregátory. Zajímá vás, co z nich činí jedinečné, v čem skutečně excelují a co nás na nich tak fascinuje? Pokračujte ve čtení a objevte ty pravé klenoty mezi pracovními platformami! 😉🌟

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.

Jak napsat životopis - online vzor

Jak napsat životopis - online vzor

Životopis je vaší první vizitkou, kterou se představujete potenciálnímu zaměstnavateli. Je to dokument, který shrnuje vaše vzdělání, pracovní zkušenosti, dovednosti a zájmy. Jak ale napsat životopis, který bude poutavý, přehledný a profesionální? Co by měl životopis obsahovat a co naopak vynechat? Jak se odlišit od ostatních uchazečů o práci? A jak napsat motivační nebo průvodní dopis? V tomto článku vám poradíme, jak vytvořit životopis podle nejnovějších trendů a jak se vyhnout nejčastějším chybám. Přečtěte si naše tipy a uvidíte, že psaní životopisu nemusí být tak složité, jak se zdá.

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.

Co vše lze měnit v pracovní smlouvě a jak na zkrácený úvazek

Co vše lze měnit v pracovní smlouvě a jak na zkrácený úvazek

Přiblížíme si zkušební dobu, jak je dlouhá, jak ji lze prodlužovat. A co vše se dá dodatkem v pracovní smlouvě změnit. Připravili jsme pro vás i vzor dodatku k pracovní smlouvě. Podíváme se, jak vypadá pracovní smlouva na zkrácený úvazek.

Poznejte povinnosti vašeho zaměstnavatele

Poznejte povinnosti vašeho zaměstnavatele

Znáte základní povinnosti zaměstnavatele? Ukážeme vám, co je povinností vašeho zaměstnavatele před zahájením vašeho pracovního poměru, v průběhu a při skončení pracovního poměru.

Inspekce práce - jak probíhá kontrola

Inspekce práce - jak probíhá kontrola

Státní úřad inspekce práce provádí pravidelné plánované kontroly i kontroly na základě podnětů od zaměstnanců, aby zjistil, jaký je skutečný stav v prověřované oblasti, a v případě zjištění nějakého pochybení má pravomoc nařídit zaměstnavateli pochybení odstranit. Zjistěte, jak probíhá kontrola inspekce práce, jaké mohou být pokuty a za co zaměstnavatelé pokuty nejčastěji dostávají.

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v nové práci je vaší vizitkou –⁠ co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením je důležité nejen pro sociální společnost, ale i pro vaši firmu. Ukážeme vám i jiné než jen finanční výhody. Pokud nemůžete osoby se zdravotním postižením zaměstnávat, představíme vám možnosti, jaké máte, abyste nemuseli odvádět částky do státního rozpočtu. Ukážeme vám, jaké jsou klíčové výhody zaměstnávání lidí s postižením. Abyste měli všechny informace, připojíme i nejčastější chyby zaměstnavatelů při zaměstnávání postižených, a rady, jak se těmto chybám vyhnout.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

absence audit benefit benefity business data den home office HR ISO IT leadership management Most náplň práce Office pec práce Prague sick day sport brand compliance employee mentor náplň PR proces region trend

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena