- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Máte praxi s prací ve službách? Umíte komunikovat s lidmi? Máte zkušenosti se vzděláváním veřejnosti v oblasti hudby? Orientujete se v různých hudebních žánrech, znáte dějiny hudby, vyznáte se v informačních pramenech, včetně EIZ (elektronické informační zdroje) a databázích? Jste pečlivý/á a spolehlivý/á? Jste organizačně schopný/á? Pak hledáme právě Vás! Do týmu hudebního oddělení Krajské knihovny v Pardubicích hledáme kolegu/kolegyni.
Náplň práce: Poskytování referenčních, bibliografických a informačních knihovnických služeb, zaměřených na hudební fond; práce s využitím specializovaných databází a EIZ zaměřených na hudební fond; samostatné vykonávání odborných prací spojených s obsluhou čtenářů v automatizovaném knihovnickém systému; zajišťování individuální práce se čtenáři, podávání informací týkající se provozu a fondu celé knihovny; instruktáž k samostatnému využívání on-line katalogů, EIZ a databází, bibliograficko-informačního materiálu; podílení se na profilaci skladby knihovního fondu se zaměřením na hudebniny; věcné zpracování fondu, příprava akvizičních podkladů, práce s elektronickými zdroji, práce se speciálními dokumenty – hudebniny, CD, DVD, knihy, odborné časopisy, libreta, partitury,…; spolupráce se ZUŠ, konzervatoří apod.; zajišťování odborné a poradenské činnosti; podílení se na realizaci lekcí knihovnicko-informační výchovy pro základní a střední školy, vyšší školy a učiliště v oblasti hudby v návaznosti na RVP a ŠVP; zjišťování a zpracování statistických údajů za oddělení; zajišťování služby veřejného internetu a kopírovacích služeb pro uživatele knihovny; evidence a odvody plateb za zpoplatněné služby; podílení se na realizaci a zabezpečení hudebních kulturních a vzdělávacích akcí pro širokou veřejnost, včetně festivalu Léto na Příhrádku.
Co požadujeme:
Prosíme o zaslání motivačního dopisu a strukturovaného životopisu s komentovaným přehledem dosavadní praxe.
Souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb. v následujícím znění: „Prohlašuji, že v souladu s ustanovením § 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, souhlasím se zpracováním svých osobních údajů uvedených v této přihlášce a jejích přílohách, které tímto poskytuji na dobu jednoho roku Krajské knihovně v Pardubicích, příspěvkové organizaci Pardubického kraje, pro jejich další zpracování za účelem výběru vhodného kandidáta/kandidátky na obsazení vypisované pracovní pozice.“ Přihlášky, které nebudou splňovat uvedené požadavky, nebudou zařazeny do výběrového řízení.
Případné dotazy zodpoví: Mgr. Eva Slavíková, tel. zobrazit tel. číslo .
Pouze vybrané uchazeče pozveme k výběrovému řízení. Pokud vybereme do druhé fáze výběrového řízení uchazeče, jejichž profily lépe odpovídají našim požadavkům, dáme Vám vědět. KK si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů, případně výběrové řízení zrušit bez udání důvodu.
Zpracované a požadované materiály zašlete nejpozději do 08. 11. 2024, vždy s označením VŘ KH 09/24 :
Poštou na adresu: Krajská knihovna v Pardubicích, Pernštýnské náměstí 77, Pardubice, 530 03 – dopis viditelně označte „VŘ KH 09/24 neotvírat!“
E-mailem: e-mail přes do předmětu uveďte: VŘ KH 09/24

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.