- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Nástup dle dohody.
Náplň poskytování knihovnických služeb, zajišťování bibliografických a referenčních služeb, ze specializovaných databází a EIZ, samostatné vykonávání odborných prací spojených s obsluhou čtenářů v automatizovaném knihovnickém systému, zajišťování individuální práce se čtenáři, podávání informací týkající se provozu a foudu celé knihovny, instruktáž k samostatnému využívání on-line katalogů, EIZ a databází, podílení se na profilaci skladby knihovního fondu se zaměřením na legislativu, právní dokumenty atd.
Požadujeme:zaslání motivačního dopisu a strukturovaného životopisu s komentovaným přehledem dosavadní praxe.
Vhodné pro absolventy.
Zpracované a požadované materiály zašlete nejpozději do 15.02.2024 vždy s pozašením VŘ RP 02/24:
POŠTOU NA ADRESU Krajská knihovna v Pardubicích, Pernštýnské náměstí 77, Pardubice, 530 03
Dopis viditelně označte „VŘ PR 02/24 – neotvírat!“

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.