- 30 000 – 41 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Město Tábor
zastoupené tajemníkem Městského úřadu Tábor
v y h l a š u j e
podle zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územně samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění
výběrové řízení
Platová třída: 10*
Předpokládaný nástup: červenec 2019
Základní předpoklady dle zákona č. 312/2002 Sb.:
1.státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR), věk minimálně 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost.
Jiné požadavky:
1.min. vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu (zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách), aktivní znalost práce na PC -MS Office, Windows, Excel, Internet, řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič, orientace v právních předpisech vztahujících se k vykonávané činnosti, schopnost operativně řešit každodenní situace a sociálně právní otázky klientů, komunikativnost, flexibilita, asertivita, koncepční myšlení, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu.
Výhodou je:
V písemné přihlášce uvede uchazeč tyto náležitosti:
1.jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého bydliště, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis zájemce
a dále připojí tyto doklady:
1.životopis, ve kterém uvede údaje o dosavadním zaměstnání a odborných znalostech a dovednostech vztahujících se k požadovanému výkonu činnosti
2.výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší 3 měsíců, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
3.ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosažen
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?