- 46 314 Kč
- Plný úvazek

požadujeme:
o střední vzdělání s maturitní zkouškou
o přehled v oblasti veřejné správy, znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů
o výbornou znalost českého jazyka
o organizační a komunikační schopnosti
o analytické a logické schopnosti
o vysoké pracovní nasazení, časovou flexibilitu, pečlivost a odpovědný přístup k plnění úkolů
o uživatelskou znalost operačního systému MS Windows a kancelářského balíčku MS Office (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook)
o řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností
výhodou:
o zkušenosti z oblasti veřejné správy
o zkušenosti na obdobné pozici (asistentka/asistent)
o zkušenosti se spisovou službou (programem GINIS)
o znalost normy ČSN 01 6910 o úpravě písemností zpracovávaných textovými editory
nabízíme:
o perspektivní pozici
o zázemí stabilní organizace
o 8. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády
č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu
k zapracování
o vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program
o komunikativní a kooperativní pracovní tým
o pozici vhodnou i pro absolventy
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 7. 6. 2023 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?