Aktuálně do naší kanceláře ve Slušovicích hledáme novou kolegyni na pozici asistentka, která bude pravou rukou vedoucího výroby a vedení firmy.
Náplň práce: asistentské práce (objednávky, reklamace, vedení firemní administrativy, péče o návštěvy atd.), zodpovědnost za organizačně-administrativní chod kanceláře, personální činnost (evidence docházky, částečná příprava mezd, nábor nových pracovníků… ), organizace školení ve firmě, vedení pokladny, organizační úkoly dle potřeby – např. Vánoční večírek, zajištění ubytování návštěv, pohoštění atd.
Očekáváme: min. SŠ vzdělání, uvítáme zkušenosti na obdobné pracovní pozici, pozitivní, komunikativní a usměvavou osobu, týmový duch a ochota učit se novým věcem, výborné komunikační a organizační schopnosti, práce na PC samozřejmostí, aktivní znalost německého nebo anglického jazyka nutná (němčina výhodou)
Výhody: bonusový program, příspěvek na stravování, 13.plat