- 31 320 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
místo výkonu práce : Krnov, nám. Minoritů 18
PROJEKTOVÝ MANAŽER
Co bude Vaší náplní práce?
" Zodpovědnost za vedení stávajících i nových developerských projektů
" Zajišťování činností vedoucích k včasnému vydání územních a stavebních povolení
" Koordinace a zajišťování veškerých inženýrských činností a povolení
" Koordinace práce s architekty a projekčními kancelářemi při zajištění projektové dokumentace
" Zpracovávání ekonomických propočtů
" Vyhledávání a výběr nových dodavatelů, příprava smluvních dokumentů s dodavateli ve spolupráci s právníky
" Zajišťování veškerých činností pro výstavby včetně kontroly plnění závazků spolupracujících subjektů
" Kontrola průběhu realizace výstavby
" Jednání se zástupci samosprávy při předávání částí staveb do jejich správy
" Úzká spolupráce s vedoucím projektovým manažerem
" Reporting v SW easyProject pro řízení projektů
Co od Vás očekáváme?
" SŠ, VŠ vzdělání nejlépe stavebního směru
" Znalosti z developerských projektů (od analýzy projektu po realizaci, kolaudaci až do prodeje projektu) – výhodou
" Pokročilá znalost práce na PC – zejména Internet, nástroje MS Windows (malování, výstřižky apod.), MS Office – zejména Excel, Outlook
" Aktivní přístup k práci, vysokou odolnost vůči stresu
" Samostatnost, důslednost při plnění úkolů
" Systematické vedení práce, logické uvažování
" Velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti, organizační schopnosti
" Řidičský průkaz sk. B
Co Vám za to nabízíme?
" Platové podmínky 35.000 – 40.000,– Kč
" Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, poté doba neurčitá
Na co se můžete těšit?
o Perspektivní pozice v úspěšné a stále se rozvíjející společnosti
o Přátelské pracovní prostředí
o Možnost seberealizace a uplatnění svých zkušeností a znalostí
o Příležitost k profesnímu růstu a osobnímu rozvoji
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj strukturovaný životopis s fotografií na e-mail e-mail přes
Z : 1.11.2017

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.