- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání (obor ekonomie nebo logistika výhodou), znalost anglického nebo německého jazyka, znalost práce na PC (MS Office), praxe v oboru logistiky výhodou, organizační a komunikační schopnosti, aktivní přístup.
Pracovní náplň: Organizace práce zaměstnanců odd. expedice, optimalizace skladování a souvisejících procesů, reporting, spolupráce na nových projektech, evidence reklamací surovin a materiálů v PC, spoluúčast na aktualizaci dokumentů vydaných odborem, zajišťování potvrzení převzetí zboží a jejich uchovávání, aktivní účast při auditech.
Zájemce prosíme o zaslání strukturovaného životopisu elektronicky na adresu: e-mail přes do 31. 5. 2018. Do předmětu zprávy uveďte „VEDOUCÍ ODDĚLENÍ EXPEDICE Centrálního skladu logistiky“. Případné dotazy mohou být zodpovězeny na tel. č. zobrazit tel. číslo nebo na uvedeném e-mailu.
Nabízíme: Příspěvek na stravování, týden dovolené navíc nad zákonem stanovený, odměny při pracovních a životních výročích, vitamínové balíčky. Možnost prodloužení doby určité.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.