- 80 000 – 85 000 Kč
- Plný úvazek

Náplní práce zaměstnance je zejména: plnění funkce správce rozpočtu dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění vyhl. 416/2004 Sb. v platném znění; plnění funkce projektového manažera, koordinace a zajištění administrace a realizace projektů financovaných ze státního rozpočtu, evropských fondů a ostatních zdrojů; kontrola hospodaření podle rozpočtu a návrh opatření v případě realizace rozpočtových změn, zpracování rozborů hospodaření a vyhodnocování kvalitativních ukazatelů hospodaření; zpracování souhrnných informací o organizaci a podkladů pro Výroční zprávu; příprava podkladů a zpracování rozpočtu nákladů a výnosů a střednědobého rozpočtového výhledu organizace; evidence čerpání a financování investic v souladu s plánem reprodukce majetku vč. zajištění zdrojů financování; metodické řízení v oblasti pořizování dat a statistiky včetně pravidelných statistických zjišťování a hlášení; správa a vyhodnocování systému předběžné řídící kontroly; realizace vnitřních kontrol v rámci ekonomického útvaru včetně vyhodnocení a návrhu nápravných opatření, nastavení kontrolních mechanismů; příprava podkladů pro kontroly a spolupráce při jednání se zástupci kontrolních úřadů; zajištění denních přehledů o zůstatcích na bankovních účtech vč. optimalizace zůstatků; zpracování kompletní agendy silniční daně- kontrola podkladů, zpracování podkladů pro daňové přiznání; kontrola a evidence cestovních náhrad při cestách mimo pravidelné pracoviště; spolupráce na měsíční a roční uzávěrce účetnictví vč. průběžných kontrol; spolupráce na aktualizaci a tvorbě vnitřních předpisů v gesci ekonomického útvaru; spolupráce na metodických postupech v oblasti účetnictví; spolupráce na inventarizaci vč. zpracování výstupů.
Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče: minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu (ekonomického směru); znalost legislativy související s náplní práce (zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a související předpisy, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a související předpisy, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, vyhl. 410/2009 Sb., a související předpisy); orientace v dalších obecně závazných předpisech,; praxe v ekonomické oblasti- účetnictví, controlling; schopnost práce na PC- MS Office (Word, Excel- pokročilá znalost, Outlook); samostatnost, rozhodnost, spolehlivost, bezúhonnost a zdravotní způsobilost.
Výhodou je: praxe ve veřejné správě; znalost SW VEMA
Nabízíme: plat dle platných právních předpisů- 11. platová třída (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění); osobní příplatek- po zapracování; 5 týdnů dovolené, dotované stravenky, příspěvek na penzijní spoření nebo na životní pojištění, poukázky na volnočasové aktivity; podporu v odborném vzdělávání a profesním rozvoji; služební mobilní telefon.
Místo výkonu práce: České Budějovice, Jihočeský kraj.
Máte-li zájem o účast ve výběrovém řízení, zašlete do 31.12.2022 přihlášku obsahující:
na adresu: Zdravotnická záchranná služba Jihočeského kraje
personální oddělení
Ing. Marcela Kubešová
B. Němcové 1931/6
370 01 České Budějovice
nebo na e-mail: , kontaktní telefon: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo .
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.