- 33 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Zdravotnická záchranná služba Jihočeského kraje vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovní pozice
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE – OBLASTNÍ STŘEDISKO PÍSEK ZZS JČK
Náplní práce zaměstnance je zajištění administrativní agendy oblastního střediska ZZS JčK Písek, zejména:
" Příjem, zpracování a evidence přijatých faktur
" Vedení pokladny, zpracování výdajových a příjmových dokladů do účetního programu VEMA
" Kontrola a evidence cestovních příkazů
" Zpracování podkladů pro výplatu cestovních náhrad při cestě mimo pravidelné pracoviště
" Evidence došlé a odeslané pošty
" Příprava podkladů personální agendy
" Operativní evidence majetku a inventarizace
" Evidence objednávek
" Zpracování podkladů pro fakturaci převozů DZS, fakturaci/platby v hotovosti cizinci
" Ostatní administrativa
Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče:
" minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru,
" znalost zákona o účetnictví a základních předpisů souvisejících s pracovní náplní,
" praxe v oblasti účetnictví, popř. účetnictví příspěvkové organizace výhodou,
" znalost SW Seyfor VEMA – EKOS výhodou,
" základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook),
" komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozhodnost,
" bezúhonnost a zdravotní způsobilost.
Poskytujeme:
" plat dle platných právních předpisů – 8. platová třída (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění),
" osobní příplatek – po zapracování,
" 5 týdnů dovolené, dotované stravenky, příspěvek na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření
" podporu v odborném vzdělávání.
Máte-li zájem o účast ve výběrovém řízení, zašlete do 31.5.2025 přihlášku obsahující:
" doprovodný (motivační) dopis a strukturovaný životopis s přehledem dosavadní praxe,
" kopie dokladů o dosaženém vzdělání a absolvovaných kurzech,
" souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely výběrového řízení, viz. text:
„Souhlasím, aby Zdravotnická záchranná služba Jihočeského kraje zpracovávala mé osobní údaje pro účely získání zaměstnání v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679., o ochraně osobních údajů, a to až do odvolání písemnou formou.“
na adresu:
Zdravotnická záchranná služba Jihočeského kraje
Personální oddělení
Ing. Hana Fialová, personalistka
B. Němcové 1931/6
370 01 České Budějovice
nebo na e-mail: , kontaktní telefon: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?