- Plný úvazek
Kontakt: telefonicky v době od 8.00 – 11.30 a 13.00 – 14.00 hodin. Pracovní poměr na dobu určitou, zástup za mateřskou dovolenou. Zodpovědnost za setavování rozpočtu a provádění rozpočtových změn, finanční analytik.
Město Zábřeh vyhlašuje personální výběrové řízení
v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o úřednících ÚSC“),
na obsazení pracovní pozice
referent/ka Odboru finančního
Městského úřadu Zábřeh
finanční analytik a správce rozpočtu
Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou), 10. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění.
Termín nástupu: duben 2024, případně dle dohody
Předpoklady pro podání přihlášky:
- splnění předpokladů podle § 4 zákona o úřednících ÚSC
- minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání (obor ekonomika nebo veřejná správa výhodou)
- občanská a morální bezúhonnost
Požadavky pro podání přihlášky:
- orientace ve veřejné správě – znalost zákona o obcích, zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
- praxe ve veřejné správě vítána
- výborná uživatelská znalost práce s PC, znalost MS Excel podmínkou
- komunikační dovednosti, analytické myšlení, samostatnost při řešení pracovních úkolů, spolehlivost, pečlivost
- ochota k dalšímu vzdělávání úředníka územně samosprávného celku
Náležitosti přihlášky: (www.zabreh.cz)
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu, příp. číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, e-mail
- datum a podpis
K přihlášce doložte:
- strukturovaný životopis
- výpis z rejstříku trestů – originál (ne starší než 3 měsíce)
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- můžete připojit i svou aktuální osobní fotografii
Hlavní zaměření činnosti:
- výkon funkce finančního analytika města Zábřeh
- výkon funkce správce rozpočtu města Zábřeh
- zodpovědnost za sestavení rozpočtu a provádění rozpočtových změn
Nabízíme:
- 5 týdnů dovolené
- pružnou pracovní dobu
- příspěvek na stravování
- příspěvek na regeneraci sil
- příspěvek na penzijní připojištění
- 5 dnů indispozičního volna
- možnost výuky cizích jazyků
Místo výkonu práce: Zábřeh
Místo, způsob a lhůta pro podání přihlášky:
- poštou na adresu: Městský úřad Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6, 789 01 Zábřeh, s označením obálky „NEOTEVÍRAT – PVŘ – správce rozpočtu“ (s termínem doručení nejpozději dne 19.01.2024) nebo
- osobně na podatelně Městského úřadu Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6 v uzavřené obálce s označením „NEOTEVÍRAT – PVŘ – správce rozpočtu“ nejpozději do 19.01.2024 do 11:30 hodin.
Bližší informace k pozici podá Ing. Barbora Balcárková, vedoucí Odboru finančního MěÚ Zábřeh, tel: zobrazit tel. číslo nebo zobrazit tel. číslo , e-mail: .