A16 z:9/11/2021
Náplň práce:
- kontrolování správnosti náležitosti faktur,
- zpracovávání a zaúčtování přijatých faktur,
- řešení pojistných událostí,
- příprava platebních návrhů a účtování bankovních transakcí,
- podílení se na měsíčních a ročních závěrkách.
Požadujeme:
- min SŠ s maturitou ekonomického zaměření,
- základní znalost AJ,
- schopnost učit se novým věcem,
- týmového ducha, proaktivní přístup k řešení úkolů a jejich efektivní zpracovávání.
Výhodou:
- zkušenosti na obdobné pozici,
- spolehlivost, zodpovědnost,
- SAP.
Nabízíme:
- náborový příspěvek 10.000 Kč, stravenky v hodnotě 127 Kč, stabilizační bonus, příspěvek na dopravu, příspěvek na volnočasové aktivity, 13. mzda, zdravotní volno (sick day), firemní akce, vánoční dárky a další.
Kontakt emailem.



