- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Plný, příp. zkrácený prac. úvazek nebo práce na dohodu (DPP, DPČ). Možno OZP. Vhodné i pro absolventy.
Místo výkonu práce Boskovice.
Bezpečností agentura přijme pracovníky na pozici strážný/á pro ostrahu prodejen a obsluhu kamerového systému. Náplní práce je především monitorování nakupujících přes kamerový systém, jednoduchá administrativa a občasné krátké pochůzky, kontrola vozidel a jejich nákladového prostoru.
Benefity: úrazové a životní pojištění, penzijní připojištěni, výhodné mobilní tarify a příspěvek na dopravu, vyjednané slevy pro naše zaměstnance v řadě obchodů, osobní ohodnocení a další benefity.
Nabízíme: zajímavá a zodpovědná práce ve skvělém kolektivu, férovou komunikaci a přístup všech zaměstnanců, práce vhodná pro muže i ženy, možnost volby směn a místa výkonu práce (dle dojíždění, rodinné a zdravotní situace), motivační finanční ohodnocení, kariérní postup a možnost platového růstu, možnost přesčasů, hradíme kompletně uniformu a přispíváme na obuv, možnost získat certifikát STRÁŽNÝ 68–008-E za zvýhodněných podmínek.
Požadavky: věk min. 18 let, čistý trestní rejstřík, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost a poctivost, schopnost dodržovat a respektovat pravidla, slušné vystupování, ochota pracovat a učit se novým věcem, časová flexibilita, praxe na podobné pozici je výhodou, nikoliv podmínkou, certifikát Strážný 68–008-E výhodou.
Náplň práce: jednoduchá administrativa, komunikovat s návštěvníky i se zaměstnanci, monitorování pohybu nakupujících a eliminace případných krádeží, občasné krátké pochůzky, zabezpečovat pohodlí a bezpečí návštěvníků a chránit majetek klienta, kontrola a evidence vstupujících osob (dodavatelé atp..).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?