- 43 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce Pardubice
Nástup dle dohody, pracovní poměr na dobu určitou 1 rok
Náplň práce: zpracování částí projektové dokumentace energetických celků (studie proveditelnosti, dokumentace pro výběr dodavatele a pro legislativní procesy, basic design)
Požadujeme: VŠ strojní obor energetika nebo technika prostředí, znalost práce na PC – MS Office, AutoCAD, znalost angličtiny, odorná praxe výhodou nikoli však podmínkou, mzda podle znalostí a praxe. V případě absolventa práce pod vedením zkušených pracovníků, znalost češtiny v případě cizinců nutná!
Nabízíme: zajímavou práci na projektech pro tuzemké i zahraniční firmy, 5 týdnů dovolen, pružnou pracovní dobu, příspěvek na stravování, placené přesčasy, možnost práce i v zahraničí, po 1 roce je možná změna pracovního poměru na dobu neurčitou, možnost odborného růstu.
První kontakt emailem nebo telefonicky v pracovních dnech od 7.00 do 15.30

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.